سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

850 اسب بخار برای لینکلن کانتیننتال کلاسیک؛ ترکیبی استثنایی از قدرت و زیبایی

850 اسب بخار برای لینکلن کانتیننتال کلاسیک؛ ترکیبی استثنایی از قدرت و زیبایی

شرکت SIC Chops که مقر آن در آریزونا قرار دارد، خود را برای فروش یک پروژه فوق‌العاده خاص آماده می‌کند. در این پروژه مهندسان کمپانی با ارتقای لینکلن کانتیننتال مارک II مدل 1956، آن را ...

شرکت SIC Chops که مقر آن در آریزونا قرار دارد، خود را برای فروش یک پروژه فوق‌العاده خاص آماده می‌کند. در این پروژه مهندسان کمپانی با ارتقای لینکلن کانتیننتال مارک II مدل 1956، آن را به پیشرانه 850 اسب بخاری مجهز کرده‌اند. این خودروی استثنایی اوایل سال آینده در گردهمایی اسکاتس‌دیل (Scottsdale) به حراج گذاشته خواهد شد.

lincoln

بازطراحی بدنه و کابین لینکلن کانتیننتال

همان‌گونه که در تصاویر می‌توانید مشاهده نمایید، شرکت SIC Chops این لینکلن کانتیننتال را از نو طراحی کرده و یک کیت بدنه اختصاصی برای آن تولید کرده است. در داخل کابین هم این امر به چشم می‌خورد و طراحان کمپانی، فضایی بسیار ساده و سیال پدید آورده‌اند. با توجه به این ویژگی‌ها، کانتیننتال 1956 را می‌توان حاصل پیوند گذشته و حال دانست.

لینکلن کانتیننتال 1956

برای جذابیت و تمایز هر چه بیشتر، سپرهای استاندارد این خودرو جای خود را به سپرهای شخصی‌ساز داده‌اند. سقف هم 69.85 میلیمتر ارتفاع کمتری دارد. چنانچه با دقت بیشتری به تصاویر نگاه کنید، اثری از دستگیره در و زه‌های آبگیر باران نخواهید دید.

لینکلن1956

صندلی‌های این لینکلن کانتیننتال خاص روکش چرم مشکی دارند و در هشت جهت قابل تنظیم هستند. بد نیست بدانید این صندلی‌ها در اصل به مدلی از لکسوس تعلق دارند!

لینکلن کانتیننتال 1956

در پشت فرمان یک نمایشگر دیجیتال اطلاعات مورد نیاز را در اختیار راننده می‌گذارد. سیستم صوتی بسیار باکیفیت خودرو ساخت شرکت Kicker Q-Class است و غربیلک فرمان و رینگ‌ها از کمپانی Colorado Custom خریداری شده‌اند. مثل مدل اصلی چرخ زاپاس در پشت و زیر درب صندوق عقب قرار دارد.

کانتیننتال 1956

لینکلن کانتیننتال در زیر پوسته نیز تغییرات زیادی را تجربه کرده است. از جمله این تغییرات باید به استفاده از جداره جدید بین کابین و محفظه موتور، کفی‌های متفاوت، رکاب‌های جانبی مقاوم و خروجی‌های اگزوز هم‌سطح با بدنه از جمله آنها هستند.

موتور ساخت فورد، گیربکس ساخت شورولت

موتور موجود در زیر کاپوت طویل لینکلن کانتیننتال شرکت SIC Chops هشت سیلندر است و در اصل به فورد تعلق دارد. این موتور از سرسیلندر جدیدی بهره می‌برد و قدرت تولیدی آن به 850 اسب بخار می‌رسد. نیروی تولیدی توسط این موتور از طریق گیربکس خودکار ساخت شورولت به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود.

لینکلن کانتیننتال 1956

در ابتدا نیز اشاره کردیم که این لینکلن کانتیننتال استثنایی قرار است در گردهمایی اسکاتس‌دیل در اوایل سال آینده راهی پارکینگ یک مشتری خاص‌پسند شود. این گردهمایی بین 21 الی 29 ژانویه 2023 برگزار خواهد شد.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋