سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

کنسول بازی دستی Retroid Pocket Flip با الهام از Nintendo DS معرفی شد

کنسول بازی دستی Retroid Pocket Flip با الهام از نینتندو DS معرفی شد

کنسول بازی Retroid Pocket Flip با توان اجرای بازی‌های گیم‌کیوب و پلی‌استیشن ۲ به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

یکسال اخیر با گسترش محبوبیت کنسول‌های بازی دستی همراه بوده است و به نظر می‌رسد این رویه هنوز هم ادامه داشته باشد. شرکت مشهور GoRetroid به‌تازگی از محصول جدید خود با نام Retroid Pocket Flip رونمایی کرده است که طراحی مشابه با کنسول خاطره‌انگیز نینتندو DS دارد.

کنسول بازی Retroid Pocket Flip چه ویژگی‌هایی دارد؟

بدون شک مهم‌ترین کنسول بازی دستی معرفی شده در ماه‌های اخیر، استیم دک شرکت ولو بوده است؛ اما در این میان کنسول‌های رترو گوناگونی هم برای علاقه‌مندان به این سبک و زنده کردن حس نوستالژی به بازار عرضه شده‌اند. شرکت GoRetroid یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کنسول‌های رترو به شمار می‌رود و محصول جدید آن با نام Retroid Pocket Flip می‌تواند گزینه جذابی برای طرفداران کنسول‌های دستی قدیمی نینتندو باشد.

کنسول جدید Retroid Pocket Flip از طراحی تاشو بهره می‌برد که شباهت بسیاری به سری DS نینتندو دارد. این محصول که دارای ضخامت حداکثری ۸۲ میلی‌متر است؛ از مجموعه نسبتاً کاملی از کلیدهای اصلی و پشتی بهره می‌برد به‌طوری که در کنار چهار کلید اصلی (ABXY) در سمت راست و پد جهت‌ها در سمت چپ، شاهد حضور دو جوی‌استیک در جلو و کلیدهای R و L در پشت بدنه هستیم. ناگفته نماند که ضخامت تقریباً بالای دستگاه به دلیل وجود کلیدهای پشتی، موجب می‌شود تا قرارگیری آن در جیب افراد کمی دشوار باشد و احتمالاً باید آن را جهت جابه‌جایی درون کیف قرار داد.

کنسول بازی دستی Retroid Pocket Flip با الهام از نینتندو DS معرفی شد

از دیگر مشخصات کنسول بازی Retroid Pocket Flip می‌توان به درگاه‌های USB-C و میکرو HDMI در کنار جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. همچنین درگاه کارت حافظه microSD جهت افزایش حافظه دستگاه در نظر گرفته شده است. سایر مشخصات سخت‌افزاری این محصول جدید تاکنون اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که عملکرد بهتری در مقایسه با +Retroid Pocket 3 داشته باشد و بتواند اغلب بازی‌های گیم‌کیوب به همراه عناوین سبک پلی‌استیشن ۲ را اجرا کند.

کنسول تازه شرکت GoRetroid در پنج رنگ قرمز، مشکی، قرمز شفاف، بنفش و 16Bit US (مشابه با رنگ سوپر نینتندو در آمریکای شمالی) به بازار عرضه خواهد شد؛ ولی تاکنون جزئیاتی پیرامون تاریخ عرضه و قیمت نهایی آن منتشر نشده است.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋