sibesalamat

sibesalamat

توسط ۱ نفر دنبال می شود

جراحی لاغری شکم و پهلو چگونه انجام می شود؟

شکم‌بند یکی از روش‌های معمول در جراحی کانتورینگ بدن توسط بهترین جراح لاغری است که در طیف وسیعی از انواع بدن که پوست و چربی بیش‌ازحد در شکم ایجاد کرده‌اند، استفاده می‌شود. درنتیجه این روش می‌تواند از بسیاری جهات متناسب با نیازهای بافتی بیمار اصلاح شود. مدت‌زمان لازم برای برش شکم و این‌که آیا لیپوساکشن به‌عنوان بخشی از همان روش انجام می‌شود یا خیر، همیشه دو ملاحظه اصلی است.

 نکته مهم دیگر این است که وزن بیمار در زمان انجام عمل لاغری باید چه مقدار باشد. بسیاری از بیماران به دنبال ایجاد شکم هستند که بیش از وزن ایده آل بدن آن‌ها باشد. آن‌ها ممکن است بخواهند قبل از جراحی لاغر شوند و حتی ممکن است وزن هدف را در ذهن داشته باشند. برخی دیگر می‌گویند که دیگر نمی‌توانند وزن کم کنند و برای کاهش وزن خود نیاز به جراحی دارند. درحالی‌که هرگز نباید برداشتن شکم و یا لیپوساکشن را به‌عنوان یک روش کاهش وزن در نظر گرفت، اما بدیهی است که پس‌ازآن به دلیل از بین بردن بافت و اثرات کاتابولیکی جراحی، مقداری کاهش وزن ایجاد می‌کند.

بیشتربخوانید.. عمل اسلیو

لیپوساکشن

لیپوساکشن سال‌ها به افراد کمک کرده تا ظاهر باریک‌تری داشته باشند. با توجه به پیشرفت‌های فن‌آوری طی سال‌های گذشته، اکنون تکنیک‌های پیشرفته برای دستیابی به نتیجه مطلوب و ایمن‌سازی روش‌های درمانی اجراشده است. توجه به این نکته مهم است که لیپوساکشن نمی‌تواند مقادیر زیادی چربی را از بین ببرد و وسیله‌ای برای کاهش وزن زیاد نیست. بلکه از لیپوساکشن برای کاهش مقادیر کمی چربی که در برابر ورزش و رژیم لاغری مقاوم هستند، استفاده می‌شود.

بیشتربخوانید... اسلیو معده

فواید

مزیت اصلی درمان لیپوساکشن این است که نتایج فوری به همراه خواهد داشت! به دلیل تهاجمی بودن روش درمانی، چربی ناخواسته بلافاصله از پهلو خارج می‌شود. متخصص زیبایی دقیقاً کاری خواهد کرد تا کناره‌های بدن باریک شود و منحنی‌های شما افزایش یابد. این نتایج بلافاصله پس از جراحی قابل‌توجه خواهد بود. اشکال پیشرفته لیپوساکشن که متخصص استفاده می‌کند، به بیش از چند روز خرابی نیاز نخواهد داشت. لیپوساکشن پهلوها برای بیمارانی که می‌خواهند فوراً نتیجه خود را ببینند بسیار مناسب است. افراد سالمی که در اثر تمرین یا رژیم غذایی هیچ‌گونه بهبودی در ظاهر خود مشاهده نکرده‌اند، کاندیداهای ایده آل لیپوساکشن هستند. این افراد باید پوستی الاستیک داشته باشند و درمجموع از سلامت خوبی برخوردار بوده و اخیراً بدون هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی باشند. در حالت ایده آل، بیمار باید عادت سیگار کشیدن را برای چند هفته قبل و بعد از درمان متوقف کند.

بیشتربخوانید... بهترین روش لاغری

sibesalamat
sibesalamat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋