sibesalamat

sibesalamat

توسط ۱ نفر دنبال می شود

5 نکته طلایی قبل از مراجعه به بهترین کلینیک ارتودنسی

.هیچ دندانپزشک و متخصص دیگری به جز ارتودنتیست بهترین متخصص ارتودنسی نبوده، نیست و نخواهد بود

 یافتن بهترین متخصص ارتودنسی در کرج ، تهران و سایر شهرهای بزرگ، به دلیل حضور تعداد زیادی متخصص ارتودنسی، افراد، مساله ای بابت پیدا کردن یک متخصص خوب و شروع درمان ارتودنسی خود نداشته باشند. اما در شهرهای کوچک تر، به دلیل اینکه متخصصانِ کمی حضور دارند، ممکن است دندانپزشکان عمومی و سایر متخصصان دندانپزشکی دیگر، فرصت را غنیمت شمرده و اقدام به انجام درمان های ارتودنسی کنند.

 2. با متخصص و پرسنل مطب او احساس صمیمت داشته باشید

ارتودنسی دندان مانند پر کردن یا کشیدن دندان نیست که یک روزه و در یک جلسه انجام شود. حتی مانند لمینت دندان نیست که در دو جلسه با فاصله چند هفته ای انجام شود. مانند عمل ایمپلنت دندان هم نیست که در چند جلسه کوتاه با فاصله چند ماه انجام شود.

بیشتربخوانید... لمینت دندان خرگوشی

 3. به این دلایل به فضا و جو مطب متخصص ارتودنتیست بسیار بسیار اهمیت دهید….

به محیط و جو مطب توجه ویژه داشته باشید. و حین مراجعه به مطب یک ارتودنتیست سوالات زیر را از خودتان بپرسید: آیا مطب یا کلینیک تمیز به نظر می رسد؟ آیا ابزارهایی که استفاده می شود برای هر بیمار بسته بندی و استریل می شود؟ آیا اتاق انتظار پر از بیمار است؟ آیا تعداد ویزیت های دکتر در یک روز بیش از حد مجاز است؟ (مخصوصا در این وضعیت کرونا) آیا تعداد کارکنان کافی هستند؟ آیا پرسنل به سوالات شما پاسخ می دهند و پیگیر درمان شما هستند؟

بیشتربخوانید... کامپوزیت ونیر چگونه انجام میشود

 4. مشاوره و ارزیابی رایگان، مسئولانه و دقیق را از متخصص بخواهید

بیشتر متخصصین ارتودنسی چه به صورت رایگان و چه با هزینه، مشاوره تخصصب ارائه می دهند. اما برخی از آن ها برای همان یک جلسه ویزیت و ارزیابی هزینه های گزاف و سنگینی طلب می کنند. به این نکته توجه داشته باشید که هرچند جلسه اول یکی از مهمترین جلسات محسوب می شود، اما یک متخصص ارتودنسی خوب چشم داشتی به هزینه جلسه اول ندارد و تمرکز اصلی خود را روی راحل بعدی درمان قرار می دهد.

 5.دوست دارید با چه روشی دندان های خود را ارتودنسی کنید؟

فناوری ارتودنسی به طرز باورنکردنی تاکنون مسیری طولانی را طی کرده است و بیشتر متخصصان ارتودنسی طیف وسیعی از گزینه های درمانی مختلف را ارائه می دهند که متناسب با نیازهای همه بیماران آنها خواهد بود. بله چیزی که در این بین بسیار اهمیت دارد، انتخاب درمان مناسب بر اساس نیاز بیمار است. گاهی اوقات بیمار میخواهد از بین تمام روش های درمان به سلیقه خود و با کمک متخصص یک روش را انتخاب کند. اینجاست که آن متخصص باید به تمام روش های ارتودنسی مسلط باشد. اگر می بینید که یک متخصص تنها ارتودنسی ثابت یا تنها ارتودنسی متحرک انجام می دهد علت آن را جویا شوید. به متخصصی که تنها اصرار دارد یک روش درمانی را انجام دهد اعتماد نکنید.

منبع: مجله ارتودنسی لاچینه

sibesalamat
sibesalamat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋