موپُن

موپُن

موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

کد تخفیف های موپُن را دریافت کنید و هزینه های خریدتان را تا حدود زیادی کاهش دهید

 

علاوه‌ بر کدهایی که بالاتر به شما معرفی کردیم، اسنپ فود کدهای تخفیف متنوع و هیجان‌انگیزی برای محصولات خود در نظرگرفته است. با استفاده از این کدها، می‌توانید از مبلغ کل فاکتور خود بکاهید و هزینه‌ی کمتری بابت کالاهایی که سفارش داده‌اید، بپردازید.

برای دسترسی به این کدها، می‌توانید وارد لینکی که بالاتر قرار داده‌ایم، بشوید. با ورود به این لینک، به کدهای تخفیف اسنپ فود در وب سایت موپُن دسترسی خواهید داشت. برای پیدا کردن لیست کد تخفیف مورد نظرتان، می‌توانید نام فروشگاه یا بخش مربوطه در اسنپ فود (مثل نان، میوه، شیرینی و...) را در قسمت جست‌وجو تایپ کنید تا در زمان کوتاه‌تر و به شکل آسان‌تری به کد مورد نظرتان دسترسی داشته‌باشید.

برای استفاده از این کدها، کافی است در سایت موُپن کد را کپی کنید و بعد از نهایی‌شدن خریدتان در اسنپ فود، در کادر مشخص‌شده این کد را وارد کنید. موپُن جهت راحتی کار شما امکان انتقال مستقیم از سایت موپُن به سایت مورد نظر برای خرید را نیز مهیا کرده‌است. با این‌کار کد تخفیف برای شما اعمال می‌شود و از مبلغ کل فاکتور شما کم خواهدشد.

کد تخفیف اسنپ فود 

در دنیای امروزه، با توجه به افزایش امکانات و پتانسیل بالای اینترنت، فروشگاه‌ها و مجموعه‌های زیادی به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. استقبال بی‌نظیر مردم از خرید به صورت غیر حضوری و به دور شلوغی و هیاهوی شهر موجب‌شده تا روز به روز به تعداد این فروشگاه‌ها افزوده شود.

مجموعه‌هایی مثل دیجی کالا، اسنپ اکسپرس و... مثال‌هایی از این فروشگاه‌ها هستند که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و مرتبا هم به امکانات و خدمات خود اضافه می‌کنند. در ادامه به صورت مختصر به معرفی این دو پلتفرم و ویژگی‌ها و مزیت‌های هرکدام می‌پردازیم.

منبع: https://www.entekhab.ir/fa/news/732986/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%81%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%BA%D8%B0%D8%A7-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%A6%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-50-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C

موپُن
موپُن موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋