موپُن

موپُن

موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

تخفیف اسنپ را می توانید همین حالا از سایت موپُن دریافت و استفاده کنید

 

با افزایش کاربرد اینترنت در زندگی روزمره، اپلیکیشن‌­ها و وب‌سایت­‌های زیادی برای انجام کارهای روزمره مثل خرید اینترنتی و آنلاین از سوپرمارکت­‌ها، سفارش غذا از رستوران­‌ها، خرید از عطاری­‌ها، پروتئینی و... طراحی و راه‌­اندازی شده ­است؛ برای مثال اپلیکیشن اسنپ در ابتدا تنها برنامه‌­ای برای درخواست آنلاین خودرو برای سفرهای درون شهری بود اما در ادامه با توجه به پتانسیل بالای این برنامه، امکانات و خدمات بیشتری به این اپلیکیشن اضافه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت موپُن، مواردی مثل اسنپ فود، اسنپ مارکت و... امکاناتی هستند که به مرور زمان به برنامه‌ی اسنپ اضافه شدند که باعث افزایش رضایت مردم نسبت به این اپلیکیشن شد. انواع تخفیف اسنپ و سایر این فروشگاه ها را می توانید همین حالا استفاده کنید. 

معرفی اسنپ

 شما امروزه با مراجعه به برنامه‌ای مثل اسنپ فود که زیرمجموعه­‌ی اسنپ می‌­باشد، می‌­توانید با کمک دسته‌بندی­‌هایی که در این مجموعه وجود دارد، محصول، غذا یا خوراکی موردنظر خود را سفارش دهید. این دسته‌­بندی‌­ها شامل رستوران، کافه، شیرینی فروشی، عطاری، پروتئینی، داروخانه و... می‌­شود.

برنامه‌هایی از این قبیل باعث‌ شده تا روز به روز به کاربران اسنپ اضافه شود اما تیم اسنپ برای جلب رضایت مشتریان بیشتر، خدماتی مثل انواع کوپن، کدهای تخفیف متنوع مثل تخفیف اسنپ مارکت، انواع جایزه و هدیه و قرعه­‌کشی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است که این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان و خرید بیشتر آن‌ها می‌­شود.

شما با مراجعه به سایت موپُن علاوه ­بر آگاه‌شدن از این قرعه‌­کشی­‌ها و کدهای تخفیفی که در اپلیکیشن­‌های متنوع زیر نظر اسنپ فود قرار می­‌گیرد، می­‌توانید مقاله­‌های متنوعی درباره­‌ی رستوران­‌های برتر هر شهر اسنپ فود، درباره­‌ی خود اپلیکیشن اسنپ (مسافربری) و... را مطالعه کنید و اطلاعات مفیدی کسب کنید.

 

منبع: https://www.isna.ir/news/1402020904903/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D9%87%DB%8C%D9%85-%D9%88-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%85

موپُن
موپُن موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋