· بازه زمانی: کدهای تخفیف حس فوریت را منتقل می کنند، به این معنی که نمی توانند برای همیشه دوام داشته باشند. به عنوان مثال می توان از آنها در یک تاریخ خاص مثلا شب یلدا استفاده کرد، و یا در یک بازه زمانی خاص مانند دو هفته یا حتی تا پایان ماه جاری ارائه شود.
· در دسترس بودن محدود: تعداد کدهای ارائه شده به نوع تبلیغات بستگی دارد. اگر تخفیف برای یک محصول خاص اعمال می شود، مقدار باید به موجودی مربوط باشد. برای کدهای فروشگاهی، هدف اغلب ترویج نام تجاری کسب و کار است. در این صورت هر چه بیشتر از کد تخفیف استفاده شود بهتر است. کد تخفیف 80 درصدی دیجی کالا را همین حالا می توانید دریافت و استفاده کنید.
۱. کوپن ها در برندسازی کمک می کنند
آنها مانند تبلیغات کوچکی هستند که به تبلیغ یک محصول یا شرکت کمک می کنند. کوپن ها اضافه بر تخفیف هستند. یک سایت ممکن است برای یک محصول تخفیف ارائه دهد. با این حال، یک کوپن به مشتریان کمک می کند تا از مزایای اضافی تخفیف نسبت به کالای تخفیف خورده قبلی استفاده کنند و تجربه خرید بهتری داشته باشند.
پاسخ ها