موپُن

موپُن

موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

اولین کد تخفیف دیجی کالا را با بیشترین تخفیف استفاده کنید!

 

 

هدف از ارائه کد تخفیف چیست؟

ارائه کد تخفیف یک تکنیک دو سر بُرد است که به نفع مشتریان و هم کسب و کارها می باشد:

حمایت از اهداف فروش و حفظ مشتری

یک کسب‌وکار می‌تواند یک کد تخفیف برای جذب سفارش‌های تازه یا تکراری ارائه دهد. این قضیه می تواند در طی تعطیلات یا فصول خاص و رویدادهایی مانند بلک فرایدی که مشتریان از آن استقبال می کنند یا آماده هستند، زمان بندی شود.

شرکت ها همچنین می توانند این کدها را در ازای بررسی محصول خود یا پاسخ به نظرسنجی صادر کنند. فروشگاه‌های اینترنتی همچنین می‌توانند با ارائه این انگیزه به خریدارانی که قصد دارند وب‌سایت خود را بدون تکمیل خرید ترک کنند، از کدهای تخفیف برای کاهش رها شدن سبد خرید استفاده و یا به ایمیل مشتریان خود ارسال می کنند.

افزایش تجربه خرید با تخفیف دیجی کالا 

تخفیف‌ها می‌توانند تأثیر روانی مثبتی بر جای بگذارند که ظاهراً احساس بهتری نسبت به دریافت یک هدیه واقعی دارد. یک مطالعه علمی حتی نشان داده که کوپن‌ها می‌توانند در عین افزایش سطح اکسی توسین، که به عنوان یکی از «هورمون‌های شادی» بدن شناخته می‌شود، احساس آرامش بیشتری در گیرندگان ایجاد کنند.

ارائه دادن کدهای تخفیف به خریدارانی که قصد خرید از یک فروشگاه برای بار اول را دارند چنین تاثیری می تواند داشته باشد. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند با دادن یک تخفیف مناسبتی (تولد یا سالگرد ازدواجشان) یا پاداش وفاداری به مجموعه ، به مشتریان خود احساس ویژه‌ای را هدیه دهند.

به عنوان مثال مشترکین جدید سامانه تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلیمو، برای خرید اولین اشتراک 3 ماهه خود با وارد کردن کد تخفیف فیلیمو ، می توانند از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند شوند. یا از تخفیف دیجی کالا برای کاهش خریدهای اینترنتی خود استفاده کنید. 

کمک به سنجش اثربخشی کمپین بازاریابی

استفاده از کدهای متفاوت به شما کمک می کند تا متوجه شوید کدام نوع تخفیف بیشترین کلیک را در بین مخاطبان هدف دارد. همچنین، با اختصاص کدهای خاص به هر پلتفرم مورد استفاده، یک کسب‌وکار می‌تواند بررسی کند که کدام کانال‌های اجتماعی بیشترین مخاطب را ایجاد می‌کنند.

پیشی گرفتن از رقبا

استراتژی بازاریابی تخفیفی راهی عالی برای عقب ماندن از رقبا یا پیشی گرفتن از آنها است، به خصوص اگر کسب و کار کسی محصولات یا خدمات مشابهی را ارائه دهد. به عنوان مثال مجموعه دیجی کالا به تازگی با رو نمایی از سرویس جدید خود به نام دیجی کالا جت وارد بازار پر رقابتی شده است. اما دیجی کالا با هوشمندی و ارائه کد تخفیف دیجی کالا جت سعی بر این دارد تا از این تکنیک برای افزایش کاربران این سرویس خود استفاده نماید.

منبع: https://chikav.ir/1400/09/25/investigate-the-effect-of-the-discount-code-on-users-and-how-to-use-it-properly

موپُن
موپُن موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋