موپُن

موپُن

موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

فیدیبو خلاف انتظار کاربران عمل می کند !!!

 

 

هر پلتفرم یا اپلیکیشنی دارای نقص‌ها و ایراداتی است و نمی‌توان پلتفرمی را پیدا کرد که خالی از نقص باشد. فیدیبو نیز با این همه مزایا و محبوبیتی که دارد، دارای نقص‌ها و معایبی است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. اما مهم ترین مزیت این فروشگاه همکاری با سایت موپُن و ارائه انواع کد تخفیف مانند کد تخفیف دیجی کالا و کد تخفیف فیدیبو و... است که به شکل رایگان می توانید آنها را دریافت و استفاده کنید. 

1.موجود نبودن همه کتاب‌های بازار

یکی از بزرگترین معایب فیدیبو که بسیاری از کاربران و مشتریان فیدیبو از آن گله‌مند هستند، موجود نبودن همه کتاب‌های بازار در فیدیبو است.


طبق بررسی نظرات، حدود 40 درصد از افراد، از پیدا نکردن کتاب‌های مورد نظر خود در فیدیبو گله داشتند و به همین دلیل پلتفرم فیدیبو را پاک کرده‌اند. البته باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که فیدیبو در تلاش است تا با همکاری ناشرین مختلف بتواند کتاب‌های بیشتری را وارد پلتفرم خود کند تا بتواند دوباره کاربران و مشتریان قبلی خود را راضی کند.

2.گران بودن کتاب‌ها

یکی دیگر از معایب فیدیبو که می‌تواند از بی دقتی کارکنان فیدیبو نشأت گرفته باشد، گران بودن برخی کتاب‌ها و بالاتر بودن قیمت آن‌ها نسبت به قیمت اصلی کتاب‌ها است.


برخی دیگر از کاربران فیدیبو معتقدند که برخی از کتاب‌هایی که در فیدیبو قرار دارد قیمتی بالاتر از نسخه چاپی و فیزیکی دارند.

3.نداشتن ویژگی برای هایلایت کردن متن‌ها یا کپی کردن بخش کوچکی از متن‌های کتاب

بسیاری از کاربران فیدیبو خواستار اضافه شدن قابلیت هایلایت کردن متون یا کپی کردن بخش کوچکی از متن‌ها هستند.


این قابلیت‌ها به افراد کمک می‌کنند تا بتوانند راحت تر یادداشت برداری‌ها و اطلاعات مورد نظر خود را به خاطر بسپارند. امیدوار هستیم تا فیدیبو با اضافه کردن این قابلیت به پلتفرم خود بتواند نظر این کاربران را به دست بیاورد.

4.مناسب نبودن اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های IOS

اکثر کاربرانی که با گوشی‌های آیفون از اپلیکیشن فیدیبو استفاده می‌کنند، معتقدند که این نرم افزار دارای نواقصی است که هنوز برطرف نشده و به صورت کلی تجربه خوبی از آن به دست نیاورده‌اند.

 

منبع: https://sedayiran.com/fa/news/283468/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%86%D8%B5%D9%81-%D8%B4%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81%E2%80%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D8%A8%D9%88

موپُن
موپُن موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋