موپُن

موپُن

موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

چرا فیلم نت به یکی از پلتفرم های محبوب و مشهور تبدیل شده است؟

فیلم نت نیز درست مانند نماوا و فیلیمو یک پلتفرم شبکه نمایش خانگی می‌باشد. این مجموعه در سال 1393 کار خود را در زمینۀ شبکۀ نمایش خانگی یا همان VOD آغاز کرد. سامانه فیلم نت به کاربرانی که اشتراک فیلم نت بخرند اجازۀ دسترسی به تمامی فیلم‌ها و سریال‌های خود را می‌دهد و مشترکان می‌توانند در این پلتفرم در هر ساعت از شبانه‌روز به صورت آنلاین فیلم، سریال، مستند یا حتی انیمیشن ببینند. همچنین می‌توانند برنامۀ مدنظرشان را دانلود کنند و در زمان مناسب از طریق تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ یا تلویزیون به تماشای آن بنشینند. چه چیزی از این بهتر می‌تواند باشد؟

قطعا اقشار متنوع جامعه به انواع مختلفی از فیلم و سریال یا حتی مستند و انیمیشن علاقه دارند و پلتفرمی که بتواند در خود تمام این سلایق را جا داده باشد قطعا بسیار ساده رضایت کاربران را جلب خواهد کرد. فیلم نت در این زمینه توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران کسب نماید. زیرا فیلم نت با به‌روزرسانی مداوم سریال‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌ها و حتی مستندها و از سویی دیگر همچنین خرید امتیاز پخش سریال‌های جدید و جذاب، هر روز مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب می‌نماید. از این جهت تعداد کاربران فیلم نت روز به روز در حال افزایش می‌باشد.

ویدیوهای موجود در فیلم نت را می‌توان از طریق سایت، اپلیکیشن و تلویزیون‌های هوشمند تماشا کرد. برخی از فیلم‌های موجود در فیلم نت رایگان هستند اما برای دیدن اکثریت آن‌‌‌ها باید هزینه‌ای بابت خرید اشتراک فیلم نت پرداخت شود. البته باید در نظر داشته باشید که می‌توانید با داشتن تخفیف اشتراک فیلم نت ، همین اشتراک با قیمتی بسیار مناسب تهیه بفرمایید. علاوه بر این می توانید در هزینه های خریدتان از سایت دیجی کالا هم با استفاده از تخفیفات قرار داده  شده در سایت موپُن، هزینه های خود را کاهش دهید. برای مثال می توانید از انواع کد تخفیف فیلم نت، کد تخفیف دیجی کالا و... به شکل رایگان استفاده کنید. 

در نظر داشته باشید که این نوع از تماشای فیلم و سریال کاملاً قانونی می‌باشد. شما می‌توانید به جای اینکه به خرید سی دی یا لینک دانلودی فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود بپردازید، اشتراک فیلم نت را تهیه نمایید و در مدت‌زمان اعتبار آن اشتراک که می‌تواند بین یک ماه تا یک سال اعتبار داشته باشد، تمامی فیلم‌‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود و موجود در این سرویس را رایگان تماشا کنید. البته در مورد فیلم‌های سینمایی در حال اکران که به صورت آنلاین در این پلتفرم‌ها ارائه می‌شوند باید هزینه ناچیز دیگری نیز بپردازید.

فیلم نت دو سریال بسیار پرطرفدار را به صورت اختصاصی اخیرا عرضه نمود که سبب شد این مجموعه بیش از پیش طرفداران خود را بیابد. سریال فوق العاده پوست شیر و خونسرد هر دو به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلم نت قابلیت تماشا دارند. 

منبع: https://virgool.io/@moponmarketing/%D8%B3%D8%B1%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D8%AE-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-vod-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%85%D9%88-%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%88%D8%A7-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%86%D8%AA-%DA%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF-mrdhagxgiujj

موپُن
موپُن موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋