موپُن

موپُن

موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

سرویس جدید دیجی کالا به نام دیجی کالا جت همین حالا قابل استفاده است!

 

دیجی‌کالا جت یکی از سرویس‌های جدید دیجی‌کالا است و هدف از ایجاد این سرویس ارسال رایگان و سریع کالاهای سوپرمارکتی، محصولات بهداشتی و نظافت، خانه و آشپزخانه، پروتئینی و… در اسرع وقت از فروشگاه‌های اطراف محل زندگی کاربر و در زیر 45 دقیقه می‌باشد.

از آنجایی که دیجی کالا جت یکی از سرویس‌های دیجی کالا است، این مجموعه از طریق زیرساخت و شبکه هوشمند لجستیکی «دیجی‌­اکسپرس» گروه دیجی‌کالا، می‌تواند به بهترین و سریع‌ترین حالت ممکن فرایند آماده سازی و ارسال سفارشات مشتریان را انجام دهد. دیجی‌اکسپرس نیز یکی از خدمات گروه دیجی‌کالا است که در زمینه ارسال و حمل و نقل کالا، تلاش می‌کند طیف گسترده‌ای از خدمات در حوزه جمع‌آوری، پردازش، توزیع و تحویل سفارش را به خریداران و فروشندگان کالاهای دیجی‌کالا و سایر شرکت‌ها ارائه کند.

تامین کالا برای محصولات سوپرمارکتی دیجی کالا جت از دو روش انجام می‌شود: همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل یاران دریان، هایمارت و… و یا استفاده از انبارهای دیجیکالا در مناطق مختلف شهر به نام جت مارت. این انبارها دقیقا مانند روش آمازون در Prime Now می‌باشد.

در تجربه خرید از دیجی کالا جت باید به این نکته اشاره کنیم که اگر از جت مارت خرید کنید و نزدیک به انبار (جت مارت) های دیجی کالا جت باشید حدودا 10 تا 20 دقیقه طول می‌کشد تا سفارش شما به دست شما برسد و اگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید خود را انجام دهید این زمان به 20 الی 30 دقیقه افزایش پیدا می‌کند. در بدترین حالت سفارش شما زودتر از 45 دقیقه به دست شما می‌رسد.

کد تخفیف دیجی کالا 

تفاوت دیجی کالا جت و دیجی اکسپرس

دیجی اکسپرس نیز یکی از سرویس‌های دیجی کالا است که تمرکز اصلی این سرویس بر روی ارسال سریع کالا از نیم ساعت تا دو ساعت می‌باشد اما دیجی کالا جت تمرکز اصلی خود را بر روی کالاهایی با مصرف روزانه مثل کالاهای سوپرمارکتی و محصولات بهداشتی گذاشته است.

دیجی کالا جت قصد دارد تا با همکاری با سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین گسترش انبارهای جت مارت خود به بزرگترین سوپرمارکت آنلاین در ایران تبدیل شود، آن هم با ارسال زیر 45 دقیقه‌ای محصولات!

حمیدرضا پاکروان، معاون اجرایی دیجی‌کالا جت در این باره گفت:

تجربه ۱۴ ساله گروه دیجی‌کالا در زمینه تامین و لجستیک، در پیاده‌سازی هر چه بهتر دیجی‌کالا جت نقش آفرینی می‌کند. کیفیت و در عین حال سرعت دو رکن اصلی دیجی­‌کالا جت است که در تمامی مراحل طراحی این محصول جدید گروه دیجی­‌کالا در نظر گرفته شده است؛ محصولی که هم اکنون در اپلیکیشن دیجی­‌کالا قابل استفاده است، مسیر جدید و سریع­‌تری از سرویس‌­دهی را برای مشتریان به وجود می‌­آورد تا انتظارات آن‌ها را در سطح بالاتری نسبت به گذشته پاسخگو باشد و به زودی شاهد توسعه و گسترش این محصول جدید خواهیم بود.

محمدرضا کریمی، مدیر کسب‌وکار دیجی‌کالا جت نیز در مورد هدف این سرویس جدید گفت:

تلاش ما نزدیک شدن هرچه بیشتر به نیازهای مشتریان است، به همین دلیل سرویسی طراحی کردیم که مشتریان بتوانند مایحتاج اساسی خود را از فروشگاه‌های اطراف تنها کمتر از ۳۰ دقیقه تحویل بگیرند. با توجه به سهم زیر ۳ درصدی سفارش‌های آنلاین سوپرمارکتی در ایران – در مقایسه با میانگین جهان، این بازار پتانسیل بسیار بزرگی برای ورود دارد.

منبع: 

https://www.plaza.ir/140101/409759/digikala-jet-the-new-fast-delivery-service-of-digikala/

موپُن
موپُن موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋