موپُن

موپُن

موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

چگونه می توان از سایت دیجی کالا خریدهای ارزان تری انجام داد؟

 

اکثر ما خرید با تخفیف دیجی کالا را تجربه کرده ایم. اما تا چه اندازه با این شرکت و پلتفرم های زیر مجموعه این شرکت آشنایی داریم؟ در این مقاله سعی داریم تا نگاهی متفاوت تر به این مجموعه بیندازیم و راهکاری متفاوت در خرید ارزان تر از دیجی کالا را به شما نشان دهیم.

دیجی کالا  را می توان پر مخاطب ترین فروشگاه اینترنتی ایران و حتی منطقه دانست که بستری بر مبنای تکنولوژی می باشد. این شرکت در سال گذشته با تنوع بیش از ۴٫۵ میلیون کالا و مشارکت بیش از ۱۵۰ هزار کسب و کار ایرانی توانسته به رکورد بیش از ۳۰ میلیون بازدید کننده در ماه برسد. هدف اصلی دیجی کالا را می توان ارائه بهترین خدمات با قیمت مناسب و اطلاعات صحیح خلاصه کرد.

شفافیت ، مسئولیت پذیری و مشتری محوری از مهم ترین مواردی است که دیجی کالا تمرکز اصلی خود را بر این ارکان قرار داده است.یکی از مهم ترین مواردی که این شرکت در طول سالیان گذشته به آن توجه بیشتری داشته ، گسترش زیرساخت های خود می باشد. دیجی کالا سعی دارد تا هر فردی از هر کجای ایران که می خواهد به خدماتش دسترسی داشته باشد. فرقی نمی کند که شما ساکن شهرهای بزرگ باشید و یا حتی دور افتاده ترین روستاها ، کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشید و می توانید سفارش اینترنتی خود را ثبت نمایید.

نزدیک به ۱۵ سال از شروع فعالیت این فروشگاه آنلاین می گذرد. از ابتدا دیجی کالا در تلاش بود تا به بخش عمده ای از بازار ایران و خاورمیانه دستیابی پیدا کند و بتواند با گسترش و تنوع محصولات خود تجربه ای متفاوت را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.شما می توانید در دیجی کالا به عنوان یک فروشنده مشتریان بسیاری را بدست بیاورید و این یکی از نکاتی است که دیجی کالا را به یک مارکت پِلیس بزرگ تبدیل می کند.
 

منبع: https://www.ghatar.com/188621/

موپُن
موپُن موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋