موپُن

موپُن

موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

تخفیف دیجی کالا جت اولین خرید

در اینجا به معرفی دیجی کالا جت می‌پردزیم. دیجی کالا جت یکی از سرویس‌های فوق العاده محبوب دیجی کالا است که با استفاده از آن تنها در 30 دقیقه کلیه سفارش‌های سوپرمارکتی خود را با ارسال رایگان دریافت خواهیدکرد.

راه‌اندازی این سرویس کمک قابل‌توجهی به مردم نموده‌است به این دلیل که دیگر لازم نیست وقت خود را برای مراجعه به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها تلف کنند. در واقع این پلتفرم جدید و مستقل فرصتی برای خرید مایحتاج روزانه و لحظه‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

با این که دیجی کالا جت یکی از سرویس‌های دیجی کالا است، اما در حقیقت برای دیجی کالا جت سایتی مجزا از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا راه اندازی شده است. به اضافه این که دیجی کالا جت برخلاف بخش سوپرمارکتی دیجی کالا، محصولات را از سوپرماکت‌های نزدیک به کاربر دریافت کرده و به دست او می رساند.

همین موضوع موجب ارسال بسیار سریع محصولات سوپرمارکتی به مشتریان شده است. با این تفاسیر دیجی کالا جت را نمی‌توان بخشی واحد و یکسان با قسمت سوپرمارکتی دیجی کالا دانست. این دو قسمت آنچنان مجزا و مستقل هستند که حتی کد تخفیف دیجی کالا را نمی‌توان در دیجی کالا جت استفاده نمود.

 

تاریخچه دیجی کالا جت

اگرچه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از سال 97 عرضه کلیه محصولات سوپرمارکتی را آغاز کرده‌است؛ اما دیجی کالا جت یکی از سرویس‌های نسبتاً نوظهور این فروشگاه محسوب می‌شود.

این بخش در ابتدا با نام دیجی کالا فرِش راه‌اندازی شد و به مرور تحت عنوان “سوپرمارکت دیجی کالا” و در دسته‌ای مجزا به فعالیت پرداخت. ناگفته نماند به طور فعلی تفاوت‌های بنیادینی میان خدمات سرویس دیجی کالا جت و سوپرمارکت دیجی کالا وجود دارد.

به این صورت که سوپرمارکت دیجی کالا مطابق با مدل کلاسیک تجارت الکترونیکی به فعالیت می‌پردازد؛ در حالی که فعالیت‌های دیجی کالا جت، بر اساس مدل جدیدی از ای‌کامرس است که آن را با نام‌های Q-Commerce یا quick commerce می‌شناسند.

از دیگر تفاوت‌های این دو سرویس می‌توان به سبد پیشنهادی آنها اشاره کرد. تفاوت سبد پیشنهادی دیجی کالا جت به نحوی است که این سرویس را به مکملی برای خدمات سوپرمارکت دیجی کالا تبدیل می‌کند. 

برای خرید از این فروشگاه اینترنتی می توانید از کد تخفیف ها مانند: تخفیف دیجی کالا جت اولین خرید  و.... که در سایت موپُن قرار داده شده است استفاده کنید. 

 

منبع:

 https://blog.mopon.ir/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%AC%D8%AA/ 

موپُن
موپُن موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋