موپُن

موپُن

موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

کد تخفیف مشتریان قدیمی فیدیبو

 

فیدیبو یکی از اولین پلتفرم‌های تولید و ارائه‌ی کتاب‌های الکترونیکی و صوتی است که سعی کرده تمامی حقوق مربوط به کپی رایت و استانداردهای جهانی صعنت نشر و چاپ را رعایت نماید. هدف از طراحی و ارائه‌ی اپلیکیشن فیدیبو مطالعه قانونی و راحت کتاب‌های الکترونیکی و صوتی در انواع دستگاه‌های هوشمند از قبیل موبایل، تبلت و رایانه‌ی شخصی است. همچنین از مزایای این اپلیکیشن می‌توان به امکان مطالعه رایگان نمونه‌های کتاب‌ها بدون ورود به وبسایت اشاره کرد که شما می‌توانید بعد از مطالعه نمونه و در صورت تمایل در سایت یا اپلیکیشن ثبت نام نموده و سپس آن را خریداری نمایید.

به منظور حفظ قوانین کپی رایت، قابلیت دانلود فایل، کپی، پرینت و اشتراک‌گذاری کتاب‌ها و تصاویر وجود ندارد و شما می‌توانید تنها از طریق اپلیکیشن به مطالعه کتاب‌ها بپردازید. علاوه بر این کتاب‌های خریداری شده به هیچ عنوان پاک نخواهند شد مگر این که شما به صورت مستقیم از داخل اپلیکیشن آن را حذف نمایید هرچند اگر شما ناخواسته یک فایل را حذف کنید، فیدیبو این امکان را گذاشته است که از طریق وبسایت و بخش سطل بازیافت، کتاب حذف شده را بازگردانید.

نحوه استفاده از فیدیبو

از آن جایی که کاربران تنها از طریق سه دستگاه به صورت همزمان می‌توانند در داخل حساب کاربری خود وارد شوند، فیدیبو این امکان را فراهم کرده‌است که از طریق قسمت گجت‌ها، دستگاه‌های متصل را مدیریت نمایند. از مهم‌ترین ویژگی‌های فیدیبو، جامع بودن آن است. فیدیبو نه تنها آثار و نشریات ایرانی بلکه سایر زبان‌ها را نیز پوشش می‌دهد تا بتواند رسالت اصلی خود؛ یعنی «مطالعه آزاد برای همه، همه جا و همه وقت» را عملی سازد و در آخر این اپلیکیشن برای تکریم و جلب اعتماد هر چه بیشترکاربران مسائل امنیتی اطلاعات کاربران را رعایت نموده و از اطلاعات شخصی کاربران صرفا جهت ارسال خبرنامه استفاده می‌کند و به هیچ عنوان این اطلاعات را در اختیار شخص و نهاد دیگری قرار نخواهد داد. در ادامه به بررسی و معرفی کامل قسمت‌های مختلف فیدیبو می‌پردازیم.

دسته‌بندی محصولات فیدیبو

همان‌طور که ذکر شد فیدیبو محصولات متنوعی را در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه‌ می‌دهد:

  • کتاب‌های انگلیسی
  • کتاب‌های رایگان فارسی
  • مجلات
  • میکروبوک‌ها
  • بسته‌های شگفت‌انگیز کتاب
  • کتاب‌های صوتی
  • کتاب‌های موضوعی: داستان و رمان، شعر، تبلیغات و بازاریابی، روانشناسی، مدیریت، دین و عرفان و غیره
  • هدیه فیدیبو

  • یکی از دغدغه‌هایی که همیشه با آن رو به رو هستیم خریدن هدیه برای دوستان و عزیزانمان است! پیدا کردن هدیه‌ی مناسب یکی از سخت‌ترین چالش‌ها برای هر فردی است.
    اگر اطرافیان و دوستانتان اهل کتاب و مطالعه هستند چه هدیه‌ای بهتر از کارت‎های هدیه فیدیبو می‌تواند باشد؟! با ارائه این کارت‌های هدیه، دوستانتان می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود را خریداری و مطالعه کنند و شما نیز برای پیدا کردن و خرید کتاب مناسب نیازی به گشتن بازار ندارید. کارت‌های هدیه فیدیبو در سه مبلغ 10، 25 و 50 هزار تومانی ارائه می‌شود و شما تنها با نوشتن آدرس ایمیل و نام گیرنده هدیه، پیام یا متن موردنظر خود، انتخاب زمان ارسال و پرداخت الکترونیکی مبلغ، هدیه خود را به آسانی ارسال نمایید! همچنین فیدیبو برای کارت‌های هدیه خود دو طرح متفاوت عرضه کرده که حق انتخاب داشته‌باشید. همچنین می توانید انواع کد تخفیف را از سایت موپُن برای خرید از این سامانه دریافت و استفاده کنید. کد تخفیف مشتریان قدیمی فیدیبو، یکی از این کوپن ها است که می توانید از آن برای کاهش هزینه های تان استفاده کنید. 

 

منبع: https://blog.mopon.ir/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D8%A8%D9%88-fidibo/

 

 

موپُن
موپُن موپُن ارائه دهنده انواع کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی ایرانی از قبیل: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و.....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋