shkibaa

shkibaa

بهترین مارک مودم ADSL کدام است؟

امروزه اینترنت نقشی پر رنگ در زندگی ما ایفا می کند. رایانه ها، لپ تاپ ها، تبلت ها، تلفن های هوشمند، تلویزیون و بسیاری از دستگاه های دیگر از اینترنت استفاده می کنند. همه افراد برای خواندن اخبار و مقالات، ارسال پیام، تماشای فیلم، بازی آنلاین، برقراری ارتباط و سایر موارد به اینترنت پرسرعت نیاز دارند. از طرف دیگر، پشتیبانی از چندین دستگاه یکی دیگر از نیازها و تقاضای مردم است. انتخاب یک مودم خوب به یک نیاز برای پاسخگویی به تمام نیازهای ما تبدیل شده است.

مودم ها به ما امکان اتصال به اینترنت را می دهند. در گذشته اینترنت پرسرعت با مودم های دیال ‌آپ(Dial-up) وجود نداشت و بسیاری از دستگاه ها نمی توانستند از اینترنت استفاده کنند. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی و ظهور مودم های ADSL ، اینترنت پرسرعت و پایدار جای شماست. اکنون می توانید چندین دستگاه را از طریق کابل و بی سیم به مودم خود متصل کنید و از اینترنت پرسرعت لذت ببرید. اتصال به اینترنت پرسرعت تنها مزیت این مودم ها نیست. ایجاد یک شبکه خانگی باعث می شود اطلاعات شما بین دستگاه های مختلف شما به اشتراک گذاشته شود و شما به راحتی می توانید به محتوا و اطلاعاتی که در دستگاه های دیگر خود دارید دسترسی پیدا کنید.

اگر میخواهید مودم ای دی اس ال برای خانه و یا محل کار خود بخرید ولی با تنوع مودم های ADSL موجود در بازار این امر کمی دشوار است برای همین ما امروز در این مطلب از لیموتاپ مگ به نکاتی که قبل از خرید مودم ADSL باید بدانید پرداخته ایم باما همراه باشید.

مودم ADSL چیست؟

ADSL مخفف Asymmetric Digital Subscriber Line است. ADSL یک فناوری است که سرعت اتصال سریع تری نسبت به تلفن سنتی اینترنت از طریق خطوط تلفنی dial-up ارائه می دهد. ADSL یک فناوری است که بسیاری از اتصالات اینترنتی را در سراسر جهان مدیریت می کند. اگر به دنبال یک تعریف ساده از فناوری ASDL هستید ، می توانید آن را به عنوان یک فناوری در نظر بگیرید که بخشی از ارتباطات باند پهن DSL است و برای اتصال به اینترنت استفاده می شود. برای استفاده از این فناوری، تنها کاری که باید انجام دهید تهیه یک مودم ADSL خانگی است. اگرچه فناوری جدید فیبر امکان اتصال سریعتر به اینترنت را فراهم می کند ، اما ADSL به دلیل انعطاف پذیری ، همچنان گزینه محبوب است.

قبلا  توضیح دادیم که ISP یا شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت چیه و چطور باید یک شرکت سرویس دهنده انتخاب کنیم . امروز می خوام انواع مودم رو به طور مختصر و مفید توضیح بدم و اینکه چه نوع مودمی به درد شما می خوره .

مودم چیست؟

مودم دستگاه کوچکی است که به شما امکان اتصال به اینترنت را می دهد! مودم به معنای تعدیل کننده و دمولاتور است که درخواست کاربر را از کامپیوتر مبدا به شبکه و همچنین نتیجه درخواست از شبکه را به رایانه کاربر (متقاضی) منتقل می کند. باز هم خیلی کلی و ساده توضیح دادم تا مبتدی ها را گیج نکنم!

بهترین مارک مودم ADSL

 

اکنون تمام ISP ها خودشان مودم می فروشند ، اما برخی از ارائه دهندگان مودم های چینی را در مشترکان خود نصب می کنند ، بنابراین قبل از اینکه مودم ارائه شده توسط ارائه دهنده خود را خریداری کنید ، از قبل بپرسید چه مارک و مدل مودمی را می فروشند بسیاری از شرکت ها مودم های ADSL تولید می کنند که من کیف را به شما پیشنهاد می کنم.

مودم ADSL D-Link D-Link

مودم های D-Link یا D-Link ADSL مودم های بسیار بسیار خوبی هستند و من چندین سال است که از مودم D-Link 2520u در خانه استفاده می کنم و کاملا راضی هستم. البته لازم به ذکر است که من مودم خود را چند سال پیش خریداری کردم و متأسفانه مدل 2525 u دارای سیستم Wi-Fi Wi-Fi نیست ، اما اکنون D-Link مودم های بی سیم بسیار قدرتمندی را تولید می کند و به بازار عرضه می کند کیفیت خوب. اولین پیشنهاد من مودم های بی سیم D-Link است که در چندین مدل مختلف با کاربردهای مختلف موجود است. مودم های D-Link کمی گران تر از مارک های دیگر هستند ، اما ارزش آن را دارند زیرا تفاوت قیمت خیلی زیاد نیست. برای دیدن لیست کامل مودم های D-Link کلیک کنید. (البته متن کامل را بخوانید ، سپس لیست محصولات را بررسی کنید!)

مودم ADSL TP-Link TP-Link

در دفتر کار ما از یک مودم TP-Link بی سیم استفاده می کنیم. مودم های TP-Link نیز پیشنهاد دوم من است. اکثر مدل ها ارزان تری مودم های ADSL هستند. برای دیدن لیست کامل مودم های TP-Link کلیک کنید. البته این وب سایت توسط ایرانیان بسته شده است! اما برای دیدن لیست فروشگاه های ایرانی با محصولات TP-Link می توانید اینجا کلیک کنید.

مودم ADSL سیسکو

مودم های سیسکو مودم های بسیار حرفه ای هستند و مارک سیسکو در بین کاربران حرفه ای و مهندسان شبکه بسیار محبوب و البته گران است. دلیلی که من بعد از D-Link و TP-Link نام این مودم را ذکر کردم این است که مودم های Cisco دارای ویژگی هایی هستند که در ایران برای هیچ کس مفید نیستند و فقط در شرکت های بزرگ و سازمان های خاص که فرکانس قوی دارند استفاده می شود نوار! اگر بچه دارید و Girton آمد ، Cisco را بخرید ، در غیر این صورت ، همان D-Link یا TP-Link عالی است. برای دیدن لیست مودم های سیسکو کلیک کنید.

من همچنین با مودم های Planet کار کردم و مشکلی نداشتم. مودم های سیاره چند سال پیش ، وقتی خدمتی از شرکت صبانت دریافت کردیم ، یکی از مودم هایی که آنها ارائه دادند ، سیاره بود. من شنیده ام که مودم های ZyXEL نیز مودم های خوبی هستند ، اما حقیقت این است که من اصلاً با مودم های Zyxel کار نکرده ام.

shkibaa
shkibaa

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋