hypersanat tabriz

hypersanat tabriz

سیم و کابل پارس هادی نور

 

 

سیم و کابل پارس هادی نور

سیم و کابل پارس هادی نور

برای انتقال جریان الکتریکی از یک مکان به مکان دیگر از سیم و کابل استفاده می‌شود. بنابراین عامل انتقال جریان الکتریکی در سیم‌ها، فلز رسانای جریان می‌باشد. با توجه به اینکه اکثر تجهیزات و وسایل در ادارات کارخانجات و ساختمان ها با برق کار می کنند بنابراین سیم و کابل جزء لاینفک زندگی امروزی می باشد و در تمامی مکان ها به وفور می توان این المان را مشاهده نمود. برای انتقال جریان الکتریکی از  فلزات هادی استفاده می شود که بیشتر آنها رسانه مس با درجه خلوص بالاتر از 99.5 درصد تشکیل می دهد. علاوه بر مس رساناهای دیگری مانند  نقره ، طلا ، گاهی اوقات از آلومینیوم استفاده می شود. برای محافظت از سیم در برابر عوامل خارجی و محافظ افراد در برابر جریان الکتریکی معمولا این رسانا را در داخل روکش عایق قرار می دهند.

کاربرد سیم و کابل برق

سيم های برق که به صورت مفتولی هستند از يك رشته سيم تشكيل می شوند كه به اصطلاح به آن سيم خشك هم گفته مي شودکاربرد سیم  و کابل های مفتولی، بيشتر در تابلو هاى برق و سيم كشی هايی كه نياز به ولتاژ و مقاومت بالا دارند، می باشد. نوع دیگر سیم هم، سيم برق افشان می باشد که نسبت به نوع مفتول نرم‌تر و انعطاف‌پذيرتر است. کاربرد این نوع سیم  و کابل افشان در صنعت ساختمان است.

از جمله سیم هایی که در برق ساختمان مصرف بیشتری دارند می توان به سيم برق نيم افشان اشاره نمود، انعطاف‌پذيرى بيشترى نسبت به افشان دارند.

از انواع دیگر سیم های صنعت برق سيم ارت می باشد که این سیم نیز نیز از جنس مس می‌باشد. در سيم ارت از مس خالص استفاده می شود به همين جهت مقاومت اهمى آن پايين است. کاربرد سیم  و کابل ارت در سيستم ارتينگ و بالا بردن امنيت سيم‌كشی يك مجموعه است و اخرین مورد از دسته سیم های برق سيم لاكى ار می توان نام برد که از يك رشته هادی با پوشش عايق توليد می‌شود. عمده كاربرد آن در سيم پيچى موتورها و ترانس می ‌باشد.

شرکت سیم و کابل پارس هادی نور

سیم و کابل صائب تبریز

گروه کارخانجات سیم و کابل پارس هادی نور با برند تجاری کابلدیس در سال 1385 شمسی در زمینی به مساحت 4000 متر مربع و سالن تولید و اداری بالغ بر 3000 متر مربع و ظرفیت اسمی 15000 تن درسال، به منظور تامین و همچنین رفع نیاز سیم و کابل(مسی و آلومینیوم) داخل کشور و همچنین کشورهای همسایه در استان آذربایجان غربی تاسیس گردید.

شرکت پارس هادی نور در طول سالهای فعالیت خود همیشه استفاده از بهترین مواد اولیه و مرغوب را در اولویت کاری خود قرار داده و همچنین استفاده از ماشین آلات روز دنیا و استفاده از دانش فنی مطابق استانداردهای جهانی را در اهم فعالیت خود مقرر کرده است تا بتواند محصولات با کیفیت عالی و درخور مصرف کننده محترم راهی بازار نماید.

انواع سیم و کابل پارس هادی نور

کابل زوجی فویلدار : از این نوع کابل به منظور سیم کشی آیفون های تصویری استفاده میشود. به دلیل اینکه در این نوع کابل ها یک لایه فویل برروی سیم قرار دارد از به وجود آمدن نویز در آیفون جلوگیری می کند و سبب میشود تصویر و صدای مناسبی ایجاد شود.

کابل کواکسیال : کابل کواکسیال (Coaxial) یکی از ابزارهای مهم و پرکاربرد در تجهیزات برقی است که جهت انتقال داده‌های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کواکسیال در واقع یک نوع کابل مسی است که، محافظ فلزی و اجزاء ساختاری آن مانع از بروز تداخلات سیگنالی می‌شوند.

کابل افشانکابل افشان بسیار انعطاف‌پذیر و نرم است، به همین دلیل گاهی به آن کابل نرم نیز اطلاق می‌شود. انعطاف‌پذیری کابل باعث شده تا بتوان آن را به‌راحتی خم کرد و در قسمت‌های مختلف با دسترسی کم و فواصل کوتاه از آن استفاده نمود. مانند دیگر کابل‌های برق، این کابل نیز دارای یک رسانا و عایق است.

سیم بند تخت : سیم بند تخت وظیفه‌ی انتقال انرژی الکتریکی را در شبکه برق خانه‌ها و ساختمان‌ها به عهده دارد. از این رو باید مشخصات لازم برای این منظور را داشته باشند. کیفیت بالا در انتقال انرژی و داشتن ایمنی لازم برای قرار گرفتن در این شبکه دو مورد مهمی هستند که حتماً باید در مشخصات فنی این محصول به آن پرداخته شده باشد.

سیم افشان ارت : سیم های افشان سیم ارت یکی از مهم‌ترین سیم‌ها در انواع سیم کشی صنعتی و ساختمانی است. این نوع از سیم‌ها در نقش محافظ و رسانا ظاهر می‌شوند و تمامی لوازم برقی را به زمین یا چاه ارت متصل می‌کنند.

سیم افشان : در حالت کلی سیم افشان یک سیم تک رشته ای است که جنس هادی آن از فلز مس می باشد و جنس عایقی که در این سیم بکار رفته آمیزه پلیمر پی وی سی می باشد که در واقع از نوع پلیمر PVC/C می باشد.

فروش سیم و کابل پارس هادی نور

آداک تجهیز افلاک مهر با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمینه خدمات مهندسی و تأمين كالاي مورد نياز صنايع نفت، گاز و پتروشيمي و کاخانجات تولیدی در راستای قطعات و تجهیزات مربوط به تجهیزات برق ساختمان و اتوماسیون صنعتی فعالیت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در لیست تامین کنندگان واحدهای صنعتی به صورت رسمی آغاز نموده است. این مجموعه مفتخر است که توانسته با همکاری مستقیم شرکتهای تولیدی داخلی و خارجی و حذف واسطه تجهیزات و قطعات مربوط به این صنف را تامین نماید. در این راستا فروش انواع سیم و کابل در برنامه کاری خود قرار داده است که از آن جمله می توان به فروش انواع سیم و کابل با برند شرکت سیم و کابل پارس هادی نور اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت بروز انواع سیم و کابل پارس هادی نور میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

hypersanat tabriz
hypersanat tabriz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋