شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بدشانس ترین بازیکن سپاهان در دیدار امشب

هادی محمدی در آخرین ثانیه‌های مصاف با الوحدات اردن از زمین مسابقه اخراج شد.

ورزش سه: هادی محمدی در آخرین ثانیه‌های مصاف با الوحدات اردن از زمین مسابقه اخراج شد.

بدشانس‌ترین بازیکن سپاهان در دیدار امشب

 این اخراج در حالی صورت گرفت که آخرین بازی آسیایی هادی محمدی برای سپاهان در مصاف برگشت مقابل نیروی هوایی عراق بود که در ورزشگاه آزادی برگزار شد و طلایی پوشان به سختی با نتیجه یک بر صفر برنده بازی شدند و به مرحله بعدی رفتند.

یکی از اتفاقات این مسابقه در دقایق پایانی اخراج هادی محمدی بود که در پی اخراج محمدجواد حسین نژاد در نیمه اول حسابی کار تیم مورایس را برای پیروزی سخت کرد.

اخراج محمدی در این مسابقه در حالی صورت گرفت که محمدی در جریان یک درگیری بود و پس از اینکه داور مسابقه او را اخراج کرد، با محرومیتی 4 جلسه‌ای هم مواجه شد تا شانس حضور در دیدار برگشت مقابل الاتحاد، دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال و درنهایت مصاف با شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان را از دست بدهد.

در این شرایط هادی محمدی پس از پشت سر گذاشتن 4 جلسه محرومیت به مصاف الوحدات اردن آمده بود و جریان بازی برای این بازیکن طوری پیش رفت که در نیمه دوم و در حالی که تیمش در وضعیت هجومی قرار داشت، دو مرتبه روی بازیکنان حریف مجبور به خطا شود و کارت زرد بگیرد تا در دقیقه 90+8 مجبور به ترک زمین بشود.

هادی محمدی در مقابل الوحدات زوج امین حزباوی بود و در حالی که هنوز به طور کامل آینده محمد دانشگر و سیاوش یزدانی مشخص نیست، باید دید در بازی آینده آسیایی طلایی پوشان که در ورزشگاه فولادشهر مقابل استقلال تاجیکستان برگزار خواهد شد، مورایس از کدام زوج در قلب خط دفاعی تیمش بهره خواهد برد.

 

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋