شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

سرمربی ایرانی الغرافه بسیار ناراحت شد: خسلو زمین چمن را مسخره کرد!

وضعیت ورزشگاه قلعه حسن خان تعجب شدید سرمربی را به همراه داشته است.

طرفداری: الغرافه‌ای‌ها از وضعیت چمن ورزشگاه قلعه حسن خان در آستانه بازی با استقلال بسیار ناراضی و متعجب هستند. این در حالی است که ورزشگاه قلعه حسن خان مشکلاتی زیادی دارد و فقط به چمن نامناسب خلاصه نمی شود.یوسف دانشیار کمک مربی الغرافه از وضعیت بد چمن ورزشگاه قلعه حسن خان حرف زد و گفت: من به عنوان یک ایرانی واقعا از شرایط و کیفیت چمن تاسف میخورم، خوسلو بسیار ناراحت بود و از من میپرسید چرا اینجا نقطه پنالتی ندارد؟ به او گفتم احتمالا تازه میخواهند رنگ کنند و تو از هر جا خواستی پنالتی بزن!

دانشیار ادامه داد: امروز که به عنوان عضوی از باشگاه الغرافه فعالیت می کنم امیدوار هستم که از این بازی با ۳ امتیاز خارج شویم و برای تیم استقلال آرزوی موفقیت در تمامی بازی ها غیر از این بازی را دارم.‌

او درباره وضعیت استقلال گفت: استقلال تیم فوق العاده بزرگی است و اصلا قابل مقایسه با تیم های دیگر حوزه خلیج فارس نیست، فرصت اینکه در استقلال بودم یک تجربه فوق العاده برای من بود. شاید بتوان گفت خوش‌شانس بودیم که بازی در اینجا برگزار می شود و در آزادی برگزار نمی شود چون بیشتر بازیکنان تیم ما تجربه بازی در این ورزشگاه های بزرگ رو ندارند و برگزار شدن بازی در شهر قدس باعث می شود که فشار کمتری روی بازیکنان ما باشد.

مربی ایرانی الغرافه با انتقاد دوباره از وضعیت ورزشگاه اضافه کرد: بیشتر بازیکنان تیم ما تعجب کرده بودند که استقلال و ایران با این نام بزرگ چگونه از این امکانات ضعیف برخوردار هستند و می گفتند که شرایط بازی ها در عراقی که جنگ زده است خیلی از اینجا بهتر است!

ناراحتی شدید مربی ایرانی الغرافه: خوسلو زمین چمن را مسخره کرد!

 

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋