شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ضربه دوم به کشتی ایرانی؛ طلا از دست کشاورز لیز خورد!

امیرحسین زارع، ملی‌پوش وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد ایران، در فینال المپیک پاریس برابر گنو پتریاشویلی، نایب‌قهرمان المپیک توکیو شکست خورد و به مدال نقره رسید. زارع در مسابقات جهانی سال گذشته حریف گرجستانی را برده بود. این پنجمین مدال نقره کاروان ورزش ایران در المپیک پاریس بود.

برترین‌ها: امیرحسین زارع، ملی‌پوش وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد ایران، در فینال المپیک پاریس برابر گنو پتریاشویلی، نایب‌قهرمان المپیک توکیو شکست خورد و به مدال نقره رسید. زارع در مسابقات جهانی سال گذشته حریف گرجستانی را برده بود. این پنجمین مدال نقره کاروان ورزش ایران در المپیک پاریس بود.

امیرحسین زارع، المپین وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در جدال فینال بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف گنو پتریاشویلی، قهرمان ادوار جهان و نایب‌قهرمان المپیک از گرجستان رفت که با نتیجه ۱۰ بر ۹ شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

قهرمان گرج در این دوئل بارها و بارها به سر و صورت زارع ضربه زد و رویه‌ای ناجوان‌مردانه را از خود برای کسب مدال طلای المپیک به هر قیمتی نشان داد که این موضوع و استفاده پی‌درپی از استراحت پزشکی، باعث سوت‌های اعتراضی هواداران حاضر در سالن هم شد.

تلخ‌تر از تلخ؛ طلا از دست زارع سُر خورد!

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋