شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آبی ها بالاخره با سرمربی جدید پیروز شدند!

چلسی در دیداری دوستانه برابر کلاب آمه‌ریکا توانست با نتیجه ۰-۳ به پیروزی برسد.

ورزش سه: چلسی در دیداری دوستانه برابر کلاب آمه‌ریکا توانست با نتیجه ۰-۳ به پیروزی برسد.

آبی‌ها بالاخره با سرمربی جدید برنده شدند!

چلسی نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکه در شهر آتلانتا روبروی کلاب آمه‌ریکا به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و ناکامی‌های چند بازی اخیر را جبران کند. 

انزو مارسکا چند هفته قبل به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و جای مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت این تیم گرفت، اما از زمان حضورش در این تیم نتوانسته بود در هیچ دیداری به پیروزی برسد و یک تساوی برابر رکسام و شکست ۱-۴ برابر سلتیک حاصل کار او در طول این مدت بود. 

این تیم نیمه شب گذشته روبروی کلاب آمه‌ریکا قرار گرفت و توانست خیلی زود در دقیقه سوم از روی نقطه پنالتی و توسط کریستوفر انکونکو به برتری برسد. این گل زودهنگام تاثیر بسیاری در روحیه بازیکنان این تیم داشت و آنها موفق شدند در دقیقه ۲۱ هم با گلی که ماریک گویو زد اختلاف را دو برابر کنند. 

 

هر دو تیم به رسم دیدارهای دوستانه تورهای پیش فصل در نیمه دوم تغییرات بسیاری را در ترکیب تیم‌هایشان داشتند و تقریبا همه بازیکنان را عوض کردند تا فرصت حضور در زمین را داشته باشند و تلاش‌های حریف برای بازی کردن دروازه این تیم بی‌نتیجه ماند تا دقیقه ۷۹ که آبی‌های لندن موفق شدند بار دیگر از روی نقطه پنالتی و توسط نونی مادوئکه گل بزنند و حساب کار را ۰-۳ کنند که در نهایت هم بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋