شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دوره جامع مدرس سواد مالی چیست؟

بسیاری از افراد به تدریس یا معلمی علاقه دارند تا بتوانند با ارائه دانش خود به دیگران مسیر تازه‌ای را به آنها نشان دهند در این میان درآمد خوبی هم کسب کنند.

برای افرادی که در رویای معلم شدن هستند چیزی که رسیدن به رویا را برای آنها دشوار می‌کند استخدام در وزارت آموزش و پرورش است که پروسه سخت و گاهاً غیر ممکن دارد آقایان و خانم‌های زیادی برای معلم شدن تلاش می‌کنند اما به دلیل شرایط سنی، سهمیه‌ها ،ظرفیت محدود استخدام ،عدم اختیار در انتخاب مدرسه دلخواه، عدم اختیار در میزان ساعت کاری و تعداد سال‌های کاری،تعیین سقف درآمدی مشخص و… افراد را از اقدام برای معلمی باز می‌دارد.

با گذراندن دوره جامع “معلم دوره تربیت مدرس سواد مالی شو” این رویا را به واقعیت تبدیل کنید.

دوره جامع معلم سواد مالی شو چیست؟

دوره جامع معلم سواد مالی شو چیست؟

یک دوره تربیت مربیگری سواد مالیست که در آن خانم‌ها و آقایان به راحتی می‌توانند با هر رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی به یک معلم سواد مالی تبدیل شوند.توضیحات بیشتر را در متن پایین میخوانید.

معلم سوادمالی کجا دوره های خود را برگزار کند؟

معلم سواد مالی می‌تواند کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی سواد مالی را در مدارس دولتی و غیر دولتی، در مراکز آموزشی، در موسسات فرهنگی آموزشی، در قالب کلاس‌های حضوری در دفتر آموزشی خود و حتی در بستر پلتفرم‌های آفلاین و آنلاین برگزار کند.

معلم سوادمالی به چه کسانی می تواند آموزش دهد؟

معلم سواد مالی کودکان برای تمامی گروه‌های سنی دانش آموزان از شش سال تا مقطع متوسطه دوره دوم (دبیرستان) می‌تواند تمامی دوره‌های را به راحتی و به عالی‌ترین شکل برگزار کند.

لازمه آموزش های عالی خروجی عالی مهارت آموزان و بازخوردعالی والدین آنهاست، بنابراین دانستن سرفصل‌های آموزشی کاربردی سواد مالی، آگاهی از نکات مالی و روانشناسی متناسب با سن مهارت آموزان،دانستن بازی‌ها و کارهای گروهی هدفمند و داشتن منابع آموزشی موثق و استاندارد از ضروریات کار یک معلم سواد مالی است.

در دوره جامع معلم سواد مالی شو برای هر پایه تحصیلی که شما بخواهید ما جلسه به جلسه طرح درس کاملی از آموزش سواد مالی نوشته‌ایم که تمامی دیالوگ‌های معلم ،از لحظه ورود به کلاس درس تا لحظه خروج در قالب یک طرح درس نوشته شده است معلم با مطالعه طرح درس هر جلسه برای هر پایه ی تحصیلی که انتخاب کرده است و گوش دادن به ویس آموزشی همان جلسه و با کمک تصاویر و ویدئوهای آموزشی که از ما دریافت می کند می تواند در کلاس سواد مالی حاضر و با موفقیت کامل درس دهد.

دوره جامع معلم سواد مالی شو چند جلسه و چگونه برگزار میشود؟

در دوره جامع معلم سواد مالی شو شما می‌توانید یک یا چند مقطع تحصیلی را برای تدریس انتخاب کنید چرا که مقاطع تحصیلی عبارتند از؛ ابتدایی ،متوسطه دوره اول، متوسطه دوره دوم می‌باشد.

در مقطع ابتدایی ۲۴ جلسه برای ترم مقدماتی ۲۴ جلسه برای ترم پیشرفته به تفکیک پایه ها از پیش دبستانی تا ششم طرح درس کاملی با ویس نحوه تدریس دریافت می‌کنید .

در مقطع متوسطه دوره اول از آنجایی که زمانبندی کلاس‌های این دانش آموزان ۸۵ دقیقه در مدارس است ۱۲ جلسه ترم مقدماتی، ۱۲ جلسه ترم پیشرفته ، ۱۲ جلسه ترم پیشرفته ۲ طرح درسهای کاملی با ویس نحوه تدریس دریافت می‌کنید.

در مقطع متوسط دوره دوم دانش آموزان نیازمند آموزش هفتگی و جلسه به جلسه نیستند و شما می‌توانید در قالب یک بوت کمپ یا کارگاهی دوره را برگزار کنید در این مقطع ۱۲ جلسه طرح درس کامل با ویس آموزشی از نحوه تدریس دریافت می‌کنید .

هدیه شرکت در این دوره؛ شما با انتخاب هر مقطع تحصیلی یک آموزش جامع از سوادمالی والدین از ما هدیه دریافت می کنید.

قطعاً والدین مهارت آموزان شما طی دوره سوالات و ابهاماتی دارند در رابطه با مراوده‌های مالی با فرزندانشان

ممکن است آنها از شما بپرسند به فرزندم چه مبلغی پول تو جیبی بدهم؟ چه رفتاری با فرزند خسیس یا فرزند ولخرج داشته باشم؟ چگونه مفهوم ارزش پول و سرمایه‌گذاری را به فرزندم بیاموزم؟و… شما با دریافت دوره آموزشی سواد مالی ویژه والدین می‌توانید مسلط و آگاه به تمامی سوالات خانواده‌ها پاسخ دهید‌.

 

 

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋