شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

افسانه آلمانی: من طارمی را دوست دارم!

یورگن کلینزمن در مصاحبه ای که با گاتزتا داشته، به تمجید از مهدی طارمی و لائوتارو مارتینز پرداخته است.

ورزش سه: پس از چهار جلسه تمرینی، مهدی طارمی امروز در دیدار برابر لوگانو، نخستین بازی خود با پیراهن اینتر را تجربه می کند. مهاجم ایرانی انگیزه زیادی دارد تا در همین بازی اول، توانایی هایش را نشان داد. او حالا با تمجید یکی از بزرگترین مهاجمان تاریخ اینتر و آلمان مواجه شده است.

اسطوره آلمانی: من عاشق طارمی هستم!

یورگن کلینزمن، مهاجم سابق اینتر و اسطوره فوتبال آلمان در مصاحبه ای که با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت داشته، درباره فصل فوق‌العاده لائوتارو مارتینز و مهدی طارمی، مهاجم تازه‌وارد نراتزوری صحبت کرد.

سال ۲۰۲۴ سال لائوتارو بود. نظر شما چیست؟
« او یک پدیده است. در دو سال گذشته به‌طور تصاعدی و فوق‌العاده‌ای پیشرفت کرده است. او با سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌دود و نکته جالب این است که تمام این موفقیت‌ها را به دست آورده است. مثل اینکه بعد از بردن جام جهانی 2022، توانایی‌های او به‌طور کامل باز شده باشد. برای اینتر او همچنان یک گزینه حیاتی است.»

چه چیزی در مورد لائوتارو بیشتر شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟
«توانایی او در گلزنی به هر شکلی و از هر موقعیتی. علاوه بر این، او نگرش درستی دارد. منطقی است که یک مهاجم مثل او بعد از بردن اسکودتو دوست نداشته باشد روی نیمکت بنشیند، اما حتی اگر بهترین نسخه از لیونل مسی هم در خط حمله باشد، هر بار که لائوتارو وارد زمین می‌شود، تمام تلاش خود را می‌کند. او ذهنیت رهبری و مسئولیت‌پذیری دارد.»

 اینتزاگی چقدر در این پیشرفت نقش داشته است؟
«به‌طور مطلق نقش او بزرگ است. او بیش از هر کسی دیگر لائوتارو را درک کرده است. وقتی مربی و مهاجم رابطه خوبی پیدا می‌کنند، اتفاقی که افتاد رخ می‌دهد: آقای گلی، قهرمانی در اسکودتو و کسب ستاره دوم. سیمونه با لائوتارو کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است.»

نظر شما در مورد طارمی چیست؟
«من او را خیلی دوست دارم. وقتی باید گل بزند، گل می‌زند. همیشه این کار را کرده است. علاوه بر این، او می‌داند چگونه برای تیم بازی کند و پاس گل بدهد. زوج او در کنار لائوتارو را خوب می‌بینم.»

اسطوره آلمانی: من عاشق طارمی هستم!

 آیا اینتر در خط حمله به یک مهاجم بیشتر نیاز است؟
«نه، اینتر همین وضعیت کنونی خوب است. وقتی طارمی، لائوتارو، تورام و شاید آرناتوویچ را داری، نیازی به اضافه کردن مهاجم دیگر نیست. این می‌تواند تعادل رختکن را به هم بزند.»

به چه دلیل؟
«خب، وقتی تعداد بازیکنان زیاد شود، هرکسی دوست دارد بیشتر بازی کند و خود را نشان دهد، همیشه این‌طور بوده است. اضافه کردن مهاجم دیگر منطقی نیست، اینتر همین حالا هم بسیار قوی است. همچنان برای عنوان قهرمانی سال آینده نیز مدعی اصلی است.»

مرحله بعدی برای لائوتارو چیست؟
«بردن لیگ قهرمانان اروپا. او فقط این را کم دارد و در آنجا نیز باید انتقام بگیرد.»

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋