شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

جنگ ترامپ و بایدن رسما آغاز شده است

نخستین مناظره ۹۰ دقیقه‌ای جو بایدن رئیس جمهور دموکرات کنونی آمریکا با دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوریخواه پیشین این کشور برای انتخابات ۵ نوامبر ریاست جمهوری در دفتر مرکزی شبکه سی ان ان در آتلانتای جورجیا آغاز شد.

 ایرنا: نخستین مناظره ۹۰ دقیقه‌ای جو بایدن رئیس جمهور دموکرات کنونی آمریکا با دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوریخواه پیشین این کشور برای انتخابات ۵ نوامبر ریاست جمهوری در دفتر مرکزی شبکه سی ان ان در آتلانتای جورجیا در حالی آغاز شد که دو طرف به یکدیگر دست ندادند و بر سر اوضاع اقتصادی به هم تاختند.

جنگ ترامپ و بایدن رسما آغاز شد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین، هنگام ورود به استودیوی سی ان ان برای  مناظره با یکدیگر دست ندادند. این دو نامزد آخرین بار در یک مناظره  سال ۲۰۲۰ با یکدیگر ملاقات کردند، جایی که آنها به دلیل پروتکل های بیماری کووید - ۱۹ ( Covid-۱۹ ) نیز به یکدیگر دست ندادند. آنها حتی به نشانه احترام به یکدیگر سر خود را تکان ندادند.

صدای بایدن در این مناظره گرفته است که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است در حالیکه او در چند روز اخیر در انظار عمومی و کارزار انتخاباتی شرکت نکرده بود.

بایدن: اقتصاد آمریکا در حال شکوفایی است

نخستین سوال این مناظره درباره اقتصاد آمریکا و تورم و گرانی آغاز شد که بایدن در دفاع از عملکرد خود، وضعیت اقتصادی آمریکا را در زمان آغاز ریاست جمهوری خود بد توصیف کرد و گفت: دولت او برای جبران این مشکلات ناچار به در پیش گرفتن اقدامات گسترده ای بود.

او تصریح کرد: اقتصاد آمریکا در حال شکوفایی است و چنین شرایطی برای اقتصاد آمریکا کم سابقه است 

ترامپ: اقتصاد آمریکا در حال سقوط است 

اما دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  با انتقاد از عملکرد بایدن گفت: تورم، مردم آمریکا را از بین می برد. بایدن تنها برای مهاجران غیرقانونی شغل ایجاد کرده است. 

ترامپ دولت بایدن را بدترین دولت در تاریخ آمریکا دانست و افزود: اقتصاد در حال سقوط و آشفتگی کامل است .مثل یک کشور جهان سوم شده ایم و هیج کسی به رهبری آمریکا احترام نمی گذارد.

بایدن: اقتصاد ترامپ به ثروتمندان پاداش داد

از ترامپ سوال شد که آیا تعرفه به افزایش قیمت منجر خواهد شد که او گفت: بزرگترین تخفیف مالیاتی را در تاریخ به رای دهندگان اعطا کرد اما بایدن در واکنش به ادعاهای ترامپ مبنی بر داشتن بهترین اقتصاد در تاریخ در دوره اش گفت: که اقتصاد ترامپ «به ثروتمندان پاداش داد.»

ترامپ: بایدن مرزها را باز گذاشته است؛ تروریست ها به کشور ما می آیند

دونالد ترام رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین درباره موضوع مهاجرت و مرزهای آمریکا گفت: تروریست ها از همه جای دنیا از جمله خاومریانه در حال سرازیر شدن به کشور ما هستند و بایدن مرزها را باز گذاشته است.

بایدن: ترامپ دروغ می‌گوید

 بایدن نیز گفت که دونالد ترامپ به جای کشتن تروریست‌ها سه سرباز آمریکایی را کشته است. ترامپ همچنان دروغ می‌گوید.

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋