شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آقای پیروز حال هواداران استقلال را بد کرد!

شب گذشته، پیروز قربانی، پیشکسوت باشگاه استقلال در انتقادات تند و تیزی نسبت به عملکرد جواد نکونام و استقلال موضع‌گیری کرد.

برترین‌ها: شب گذشته، پیروز قربانی، پیشکسوت باشگاه استقلال در انتقادات تند و تیزی نسبت به عملکرد جواد نکونام و استقلال موضع‌گیری کرد. او البته برخلاف هم‌تیمی‌های سابقش معتقد است که قهرمانی پرسپولیس به دلیل عملکرد ضعیف سپاهان و استقلال بوده و سایر تصمیمات در توفیق سرخ‌ها تاثیری نداشته. البته این نخستین بار نیست که پیروز قربانی بر خلاف جهت مجموعه استقلال و هواداران این تیم اظهار نظر می‌کند اما این بار بیش از پیش مورد تفقد آبی‌ها در فضای مجازی قرار گرفته. در ادامه ضمن مرور اظهارات تازه پیشکسوت استقلال به سراغ برخی واکنش‌های داغ فضای هواداری می‌رویم. با ما همراه باشید.

آقا پیروز، دادِ هواداران استقلال را بدجور درآورد!

 

پیروز قربانی درباره شرایط استقلال چه گفت؟

* مصاحبه‌های سرمربی استقلال، بازیکنان تیم را سرخورده می کرد. خیلی از مشکلات استقلال را خودشان درست کردند.

*جواد نکونام بازیکن بزرگی بوده اما در مربیگری اش به اندازه بازیکن بودنش نبوده است و مالکیت تیم باید تصمیم بگیرد نکونام بماند یا برود.

*اصلا فرض می‌کنیم از تیم پرسپولیس حمایت می‌شود، ولی این بهانه‌ای برای مربیان و بازیکنان شده است که پوششی برای عملکرد آن‌ها باشد.  

*هرکسی سرمربی استقلال شود، حمایت می‌کنم اما نه حمایت کورکورانه که او را در آغوش بگیرم و قربان‌صدقه‌اش بروم. حمایت یعنی وقتی موارد اشتباه را می‌بینی، بگویی؛ حتی اگر مورد هجمه هواداران قرار بگیری.

* حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که از پرسپولیس حمایت می‌شود، باید عملکرد خودمان را بهبود ببخشیم. پرسپولیس پارسال و امسال قهرمان شد چون سپاهان و استقلال نتوانستند ملوان و نساجی را شکست بدهند. این که می‌گویند نگذاشتند و نمی‌گذارند، درست نیست.

آقا پیروز، داد آبی‌ها را درآورد

همانظور که گفتیم اظهارات تازه پیروز قربانی به مذاق هواداران استقلال خوش نیامده. در ادامه با برخی از واکنش‌ها همراه می‌شوید:

آقا پیروز، دادِ هواداران استقلال را بدجور درآورد!آقا پیروز، دادِ هواداران استقلال را بدجور درآورد!

علی از هواداران استقلال: یکم دلسوزی پیروز قربانی اوردم براتون. خیلی بنده خدا دلسوزه:

آقا پیروز، دادِ هواداران استقلال را بدجور درآورد!

میم‌آبی: پیروز قربانی قبل از قهرمانی تاریخی: حضور فرهاد مجیدی از نظر فنی کمکی به #استقلال نمی‌کند. 

هر پیشکسوتی اعتبار ندارد دوستان:

آقا پیروز، دادِ هواداران استقلال را بدجور درآورد!

سیاوش از هواداران پرسپولیس که اظهارات پیروز قربانی را قبول دارد: آقای پیروز قربانی کاش شما اصلا استقلالی نبودی. آخه اینا امثال مهدی فنونی‌زاده ، محمد نوری، آرش برهانی و جواد نکونام رو می‌خوان. نه یک آدم منطقی و فوتبال بلد.

علیرضا به مصاحبه پیشکسوتان استقلال مشکوک شده: وریا غفوری‌، صادق ورمزیار و پیروز قربانی به طرز عجیبی امروز علیه نکونام صحبت کردن، ایشالله که خیره.

آقا پیروز، دادِ هواداران استقلال را بدجور درآورد!

و شاهین: پیروز قربانی از اندک استقلالی‌های بامنطق: سال گذشته پرسپولیس قهرمان شد چون سپاهان، ملوان را در اصفهان نبرد. امسال هم پرسپولیس قهرمان شد چون استقلال نساجی را نبرد. چرا بازی نساجی را نبردید؟ اینکه نگذاشتند و نمی‌گذارند درست نیست!

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋