شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شورای امنیت باید با اقدامات نازی‌گونه اسرائیل برخورد کند

جنبش حماس هم‌بستگی خود را با ایران در قبال تهاجم «نازی‌گونه» به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق ابراز کرد.

خبرگزاری ایسنا: جنبش حماس هم‌بستگی خود را با ایران در قبال تهاجم «نازی‌گونه» به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق ابراز کرد.

شورای امنیت به اقدام نازی‌گونه اسرائیل رسیدگی کند

جنبش حماس روز دوشنبه در واکنش به تهاجم رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه اعلام کرد: ما هم‌بستگی خود را با ایران و سوریه در قبال این تهاجم وحشیانه و نازی‌گونه را اعلام می‌کنیم.

این جنبش در ادامه عنوان کرد: ما از شورای امنیت می‌خواهیم تا گام‌هایی موثر برای مقابله با رژیم اشغالگر و رهبرانش برای جلوگیری از تهاجم به نوار غزه و منطقه بردارد. این تهاجم‌ها تنها باعث شعله‌ورتر شدن آتش و تضعیف صلح و ثبات بین‌المللی می‌شود.

تلویزیون دولتی الاخباریه سوریه امروز دوشنبه گزارش داد رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولی سفارت ایران در جنوب غربی دمشق را مورد حمله هوایی قرار داد. در این حمله بخشی از ساختمان کنسولی سفارت ایران و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.

«حسین اکبری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه روز دوشنبه، با بیان این‌که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بین پنج تا ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند، گفت: «ساختمان کنسولگری ایران در دمشق توسط جنگنده‌های اف-۳۵ و با ۶ موشک مورد حمله قرار گرفته است».

 

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋