شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مورد خاص و عجیب یکی از تیم های لیگ

نماینده جدید فوتبال مشهد در فوتبال ایران، فصلی پرحاشیه را پشت سر گذاشته و حالا تحت هدایت خسرو حیدری قرار گرفته است.

طرفداری: در روزهای اخیر، ماجرای تغییر رنگ لوگوی خوشه طلایی از قرمز به آبی پس از انتخاب خسرو حیدری به عنوان سرمربی این تیم، تبدیل به نقل محافل فوتبالی شده است. کاپیتان سابق استقلال که طی اولین تجربه سرمربی‌گری خود در ابتدا پیشنهاد تغییر رنگ لوگوی خوشه طلایی را داد، اولین بازی خود روی نیمکت این تیم را با شکست مقابل شهرداری آستارا پشت سر گذاشت؛ شکستی که نماینده جدید و پرحاشیه مشهد در فوتبال ایران را یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر کرد.

مورد خاص و عجیب یکی از تیم‌های لیگ

خوشه طلایی که طی فصول گذشته لیگ دسته اول همواره از تیم‌های قابل احترام لیگ آزادگان بوده و حتی در فصل ۹۸/۹۹ فاصله‌ای تا صعود به لیگ برتر نداشت، فصل گذشته را به عنوان نماینده شهر ساوه در رتبه دوازدهم جدول مسابقات به پایان برد؛ جایی که لوگوی این تیم سبز رنگ بود.

برای فصل جدید رقابت‌های لیگ آزادگان، همزمان با تلاش مالک این تیم برای انتقال امتیاز خوشه طلایی به استان اردبیل، یک گزینه عجیب و دور از انتظار هدایت این تیم را برعهده گرفت؛ فرهاد حمیداوی، مالک پیشین شهرخودروی مشهد!

حضور حمیداوی به عنوان سرمربی خوشه طلایی، چندان طولانی نشد و او با اعلام آنچه دخالت مالک باشگاه در کار فنی عنوان شد، از سمت خود کنار رفت تا حمید کلهر جانشین او شود. خوشه طلایی در این مقطع، تمرینات خود را در تهران برگزار می‌کرد. دوران حضور کلهر نیز مصادف شد با لغو انتقال این باشگاه به استان اردبیل و تغییر لوگوی باشگاه به رنگ قرمز. سرمربی جدید خوشه طلایی در حالی که بازی‌های خانگی این تیم به میزبانی شهر آستارا برگزار می‌شد، پس از ده بازی از سمت خود استعفا داد تا فرشاد کرمی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شود.

فرشاد کرمی که بیشتر با حضور در برنامه‌های تلویزیونی به عنوان کارشناس شناخته می‌شود نیز چندان روی نیمکت خوشه طلایی دوام نیاورد و هفته گذشته، جای خود را به خسرو حیدری داد؛ سرمربی جدیدی که تیمش به مشهد انتقال یافته است.

خوشه طلایی که در طول فصل جاری با کسر ۲ امتیاز انضباطی روبه‌رو شده، حالا با کسب ۱۴ امتیاز از ۲۲ بازی در منطقه پلی آف سقوط به دسته پایین‌تر قرار گرفته است؛ آن هم در شرایطی که داماش قعرنشین با دو امتیاز فاصله، یک بازی کمتر نسبت به این تیم دارد تقویم مسابقات آینده برای شاگردان خسرو حیدری به هیچ‌وجه آسان نیست.

باید منتظر ماند و دید که آیا دستیار سابق ریکاردو ساپینتو می‌تواند تیم پرحاشیه تحت هدایت خود را در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان حفظ کند یا خیر.

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋