شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

عکس یادگاری با علی مطهری روبروی حسینیه ارشاد

رئیس دفتر سابق رئیس‌جمهور گفت: هیچ راهی جز صندوق رای نداریم کسانیکه تردید دارند بدانند سرنوشت کشور با صندوق رای رقم می خورد و با صندوق رای قهر نکنند.

خبرآنلاین: رئیس دفتر سابق رئیس‌جمهور گفت: هیچ راهی جز صندوق رای نداریم کسانیکه تردید دارند بدانند سرنوشت کشور با صندوق رای رقم می خورد و با صندوق رای قهر نکنند.

علی مطهری سرلیست «صدای ملت» با حضور در حسینیه ارشاد، آراء خود را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس ششم خبرگان، به صندوق انداخت.

عکس دسته‌جمعی برخی اعضای لیست صدای ملت در مقابل حسینیه ارشاد منتشر شده است.

عکس یادگاری با علی مطهری، مقابل حسینیه ارشاد

از سوی دیگر، عبدالرضا همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی نیز در حسینیه جماران آراء خود را صندوق انداخت.

عکس یادگاری با علی مطهری، مقابل حسینیه ارشاد

هیچ راهی جز صندوق رای نداریم

در این میان، بنابر روایت تسنیم، محمود واعظی؛ رئیس دفتر سابق رئیس‌جمهور با حضور در حسینیه جماران اظهار کرد: حق ملت ایران رای دادن است‌ و حاکمیت وظیفه دارد به کسانی که قانون اساسی را قبول دارند فرصت بدهد تا خودشان را عرضه کنند.

واعظی ادامه داد: هیچ راهی جز صندوق رای نداریم؛ کسانیکه تردید دارند بدانند سرنوشت کشور با صندوق رای رقم می‌خورد و با صندوق رای قهر نکنند باید بدانیم اگر بخواهیم مشکلات کشور و سیاست خارجی حل شود این امر با مشارکت بالا بدست می‌آید.

وی یادآور شد: حاکمیت نباید فقط در زمان انتخابات و راهپیمایی به مردم رجوع کند و باید در طول زمان به مردم رجوع کند و به نظرات آنها اهمیت بدهد؛ اعتقاد دارم در خانه نشستن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و حتی اگر مردم رای اعتراضی بدهند و به کسی که با محلس و دولت فعلی مخالف است رای بدهند، موثر خواهد بود.

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋