شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آخرین اخبار از جنجالی ترین بازی سال

کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به عدم برگزاری تقابل تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان واکنش نشان داد.

فوتبال ۳۶۰: سپاهان ایران و الاتحاد عربستان قرار بود امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم بروند اما عدم حضور الاتحادی‌ها در میدان مسابقه باعث لغو بازی شد. خبرگزاری فارس مدعی شده که عدم حضور نماینده عربستان به دلیل حضور تمثال شهید سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان بوده است. جالب آنکه کاروان الاتحاد بلافاصله بعد از پایان بازی عازم فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شدند تا به سرعت به شهر جده بازگردند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از حواشی به‌وجود آمده و طرح اخبار ضدونقیض در رسانه‌ها، نسبت به لغو مسابقه امشب واکنش نشان داد و در اطلاعیه‌ای نوشت: «دیدار تیم های سپاهان و الاتحاد از گروه (C) لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود امشب در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار شود، به دلیل شرایط غیرمترقبه لغو شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا بر تعهد خود نسبت به تضمین ایمنی و امنیت بازیکنان، مسئولان مسابقات و تماشاگران تاکید می‌کند. این موضوع در حال حاضر به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع خواهد شد».

باشگاه سپاهان پیش از صدور بیانیه از سوی (AFC) درباره لغو بازی با الاتحاد عربستان در اطلاعیه اعلام کرد: «دیدار تیم فوتبال این باشگاه با الاتحاد، با تصمیم داور این مسابقه لغو شد. این باشگاه همچنین اعلام کرد که شکایت خود را نسبت به این اتفاق تنظیم و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهد کرد».

خبرنگاران عربستانی در واکنش به اتفاقات به‌ثبت رسیده در حاشیه برگزاری تقابل سپاهان ایران و الاتحاد عربستان اعلام کرده‌اند که احتمال صدور برد انضباطی به سود عربستانی‌ها و البته محرومیت سپاهان از میزبانی در بازی‌های خانگی وجود دارد. در طرف مقابل هم البته در ایران، شبکه خبر زیرنویس عجیبی را منتشر کرد و در حالی‌که هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی تشکیل پرونده داده، آن‌ها اعلام کردند که سپاهان برنده مسابقه امشب شده است!

محمدرضا جاننثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان هم در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در واکنش به عدم برگزاری مسابقه امشب گفت: «تیم عربستانی با دلایل بی‌مورد حاضر به حضور در زمین بازی نشده و ورزشگاه را ترک کرد. هزینه بازی به کسانی که بلیط تهیه کرده بودند عودت خواهد شد. لازم به ذکر است ورزشگاه نقش‌جهان که برای میزبانی سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا معرفی شده بود، مورد تأیید ناظران (AFC) قرار گرفته بود».

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋