شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

فال روز سه شنبه 21 شهریور 1402

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه » مراجعه فرمایید

فال روز ۲۱ شهریور برای متولدین فروردین

 فکر به چیزهای منفی را کنار بگذارید و با مثبت‌گرایی، روحیه‌تان را تقویت کنید. پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنشهای بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. فرصت مناسبی برای عشق و عاشقی پیش ‌روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.   اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند.

فال روز 21 شهریور برای متولدین اردیبهشت

مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود.   خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با دوستان و اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.  شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان بیمار است و مجبور هستید وقت خود را به پرستاری از وی بگذرانید.

فال روز ۲۱ شهریور برای متولدین خرداد

برای حفظ سلامتیتان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با آنها درددل کنید.  فردی در محل کار یا همسایه‌ها نقشه شومی برای شما کشیده و می‌خواهد آبرو و اعتبار‌تان را زیر سوال ببرد، اجازه چنین کاری را به این فرد ندهید و به ایشان ثابت کنید که آبرویتان را از سر راه گیر نیاورده‌اید. روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود. همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار خودخواهانه‌ای دارد، در اولین فرصت از ایشان درخواست کنید که چاره‌ای برای اصلاح این رفتار بیندیشد.

فال روز 21 شهریور برای متولدین تیر

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. در حال انجام قرارداد تجاری هستید. این قرارداد را با خیال راحت انجام دهید. مطمئن باشید سود خوبی از این قرارداد روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. شکست بزرگی را تجربه کرده‌اید و به‌رغم مدتی است از این اتفاق ناگوار می‌‌گذرد، هنوز هم ناراحت و افسرده هستید. اجازه ندهید این احساس به شما غلبه کند. زندگی را با امید بیشتری دنبال کنید و به یاد داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است. مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سرورویتان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. میان شما و یکی از آشنایان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

فال روز 21 شهریور برای متولدین مرداد

امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به  شما دارد، نصیحت‌های مهمی را با شما درمیان می‌گذارد. این نصیحت‌ها را با جان و دل گوش کنید و به هر قیمتی که شده به آنها جامه عمل بپوشانید. انجام پندهایی که امروز دریافت می‌کنید، در آینده‌‌ای نزدیک درهای پیشرفت و موفقیت بیشتر را به روی شما باز می‌کند. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی شما به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بیگدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما میفتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمکتان می‌آیند.  آگاهی کاملی از نقاط ضعف خود ندارید و به فکر تقویت آنها نیستید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه امروز زمانی را برای شناسایی نقاط ضعف خود بگذارید و فکری به حال افزایش توانایی‌هایتان بردارید.  رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید مانند گذشته نیست و احساس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید. در اولین فرصت فکری به حال بهبود این شرایط بردارید و اجازه‌ ندهید فاصله‌ای که میان شما وجود دارد از چیزی که هست عمیق‌تر شود.

فال روز 21 شهریور برای متولدین شهریور

زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با تلاش بیشتر، دامنه موفقیت‌های خود را افزایش دهید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید.   تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. انسان باتجربه‌ای هستید و سردوگرم روزگار را چشیده‌اید. با این حال تجربه‌های خود را با اطرافیان به اشتراک نمی‌‌گذارید و کسی در جریان مهارت‌های شما نیست. این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان اجازه دهید تا تجربه‌های شما را به کوله‌بار زندگیشان اضافه کنند. اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز گرفتار کار واجبی می‌شود و فرصتی برای توجه به شما پیدا نمی‌کند. از این شرایط ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت شما را میزبان مهرومحبت خودش می‌کند.

فال روز 21 شهریور برای متولدین مهر

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. روحیه سخاوتمندی دارید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  تلاش‌های زیادی انجام داده‌‌اید و انسان سخت‌کوشی هستید، اما به رغم این تلاش‌ها دستاورد چندانی ندارید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت خواهید کرد. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید.

فال روز 21 شهریور برای متولدین آبان

 دستتان را روی زانوی خود بگذارید و فکری برای افزایش درآمد بردارید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده که سن و سال زیادی دارد در بستر بیماری افتاده و امروز حسابی ناخوش‌احوال است. اما نیازی نیست تا نگران سلامت این فرد باشید چرا که وضعیت سلامتی ایشان رو به بهبود خواهد گذاشت و در چند روز آینده از بستر بیماری بلند می‌شود.   موفقیت چشمگیری در محل‌کار یا زندگی انتظار شما را می‌کشد. عازم سفری غیرمنتظره هستید و در این سفر اصلا به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه به صلاح شما است که تا جای ممکن است سفر را به آینده موکول کنید. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.

فال روز 21 شهریور برای متولدین آذر

به مهمانی دعوت هستید و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. مهمانی از راه خواهد رسید و از آنجایی که حوصله مهمان‌ را ندارید، ممکن است با این مهمان بدرفتاری کنید. بیشتر از همیشه مواظب رفتارتان باشید. ممکن است کار ناشایستی انجام دهید و اطرافیان را آزرده‌خاطر کنید. در رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است همسر یا عشق‌ زندگیتان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق ‌زندگیتان وارد شوید. تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.

فال روز 21 شهریور برای متولدین دی

با کار و تلاش بیش‌ازحد، سلامتتان را به خطر نیندازید.  قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌ زندگیتان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  رابطه‌ای گرم و عاشقانه انتظارتان را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

فال روز 21 شهریور برای متولدین بهمن

امروز حادثه‌ای وجود نازنینتان را تهدید می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت شما به خطر نیفتد. روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، به خاطر داشته باشید که این وضعیت برای سلامتی شما اصلا مفید نیست و با صحبت با فردی که ایشان را به عنوان سنگ‌صبور خود قبول دارید، بار غم‌ها و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. با هزینه‌ای غیرمنتظره روبه‌رو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید.    ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته ‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالاست، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. مدتی است که رابطه سردی با همسر یا عشق زندگیتان دارید. قبل از اینکه این رویکرد کار شما را به جاهای باریک بکشاند، محبت بیشتری به عشق زندگیتان داشته باشید و شعله عشق را در دل ایشان زنده نگه دارید.

فال روز 21 شهریور برای متولدین اسفند

انسان خنده‌رویی هستید. از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. موقعیت مالی متزلزلی دارید و به‌رغم اینکه گاهی اوقات اندوخته‌های شما لبریز می‌شود، مواقعی نیز وجود دارد که پول کم می‌آورید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. روزی سرشار از عشق و عاشقی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید و اجازه ندهید کار به قهر و دلخوری بکشد. سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید.

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋