شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ترس هشت ملی پوش؛ فیفادی نباید سوزانده شود!

امیر قلعه نویی در دیدار مقابل بلغارستان از ۱۷ بازیکن خود استفاده کرد و پیش بینی می شود تعدادی از بازیکنانی که فرصت بازی پیدا نکردند مقابل آنگولا به میدان بروند.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با بلغارستان از ۶ تعویض خود استفاده کرد تا بازیکنان بیشتری در میدان حاضر شوند.

در آن دیدار امیر قلعه نویی از محمد اخباری، محمد مرادمند، صادق محرمی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، علیرضا علیزاده و وحید امیری استفاده نکرد دو بازیکن تازه وارد تیم ملی یعنی صالح حردانی و حسین پورحمیدی شامل این لیست خواهند شد، البته وحید امیری به دلیل مصدومیتی که داشت تحت نظر تیم پزشکی تیم ملی است و دلیل عدم حضور او مشخص است.

اما دیگر بازیکنانی که در آن مسابقه به میدان نرفتند شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی یا به عنوان بازیکن جانشین در دیدار مقابل آنگولا خواهند داشت.

با توجه به مصدومیت رامین رضائیان صادق محرمی به احتمال فراوان در ترکیب فیکس تیم ملی قرار خواهد گرفت و صالح حردانی بازیکن تازه وارد تیم ملی روی نیمکت حضور خواهد داشت و شاید به عنوان بازیکن جانشین دقایقی به میدان برود.

ترس هشت بازیکن تیم ملی؛ فیفادی سوخت نشود!

میلاد سرلک و علیرضا علیزاده دو هافبک دفاعی تیم ملی در حضور هافبک های پرتعدادی که در تیم ملی حضور دارند کار سختی برای حضور در میدان دارند و باید دید قلعه نویی برای مهک زدن آنها را مقابل آنگولا استفاده خواهد کرد یا خیر.

محمد مرادمند تنها بازیکن خط دفاعی است که هنوز به میدان نرفته است، البته محمد دانشگر هم تایم کوتاهی در زمین حاضر شد و در سمت چپ تیم ملی به میدان رفت و احتمال حضور این دو بازیکن هم کم نخواهد بود.

تنها مهره هجومی که به میدان نرفت مهدی ترابی بود، وینگر چپ ایران که با توجه به درخشش محمد محبی جایگاه خود را در تیم ملی از دست داده است و امیدوار است در دیدار مقابل آنگولا برای دقایقی حضور در زمین را تجربه کند تا بتواند نظر کادرفنی را جلب کند.

در خط دروازه اما شرایط متفاوت است، به احتمال فراوان پیام نیازمند که در آخرین تمرین تیم ملی شماره یک را تن کرده بود درون دروازه قرار خواهد گرفت و محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی کا را از روی نیمکت شروع خواهند کرد.

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋