شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

لواندوفسکی در آستانه یک کابوس بزرگ!

تیم ملی لهستان با قبول شکست ۲-۰ از آلبانی کار بسیار سختی برای صعود به یورو ۲۰۲۴ دارد.

ورزش سه: تیم ملی لهستان با قبول شکست ۲-۰ از آلبانی کار بسیار سختی برای صعود به یورو ۲۰۲۴ دارد.

روبرت لواندوفسکی بعد از شروع خوبی که در فصل جدید لالیگا داشت اردوی بارسلونا را به مقصد لهستان ترک کرد تا به تیم ملی کشورش در رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴ کمک کند؛ آنها فیفادی جاری را با پیروزی ۲-۰ مقابل جزایر فارو شروع کردند اما امشب با ۲ گل مغلوب آلبانی شدند تا کار سختی برای صعود داشته باشند.

لهستان سه‌شنبه هفته گذشته در حالی جزایر فارو را با دبل لواندوفسکی شکست داد که تا دقیقه ۷۰ موفق به باز کردن دروازه این تیم ضعیف نشده بود.

پیروزی هفته گذشته لهستان را ۶ امتیازی و نسبت به صعود امیدوار کرد اما نزدیکی امتیازات در گروه E و شکست مقابل مولداوی در روز چهارم مسابقات باعث شده بود تا این تیم تا اطلاع ثانوی حق از دست دادن امتیاز را نداشته باشد.

لواندوفسکی در آستانه یک کابوس بزرگ!
لواندوفسکی در آستانه یک کابوس بزرگ!

لهستان امشب در یکی از بازی‌های روز پنجم دور گروهی انتخابی جام ملت‌های اروپا در خانه آلبانی، تیم دوم جدول به میدان رفت و در عین ناباوری با نتیجه 2-0 مغلوب این تیم شد تا به رده چهارم جدول رده‌بندی سقوط کند.

این تیم که 90 دقیقه لواندوفسکی را در اختیار داشت دومین شکست خود در پنجمین بازی‌اش را متحمل شد و با 6 امتیاز کار بسیار سختی برای صعود دارد. آلبانی با این برد 10 امتیازی شده و به رده اول گروه صعود کرد. چک با یک بازی کمتر و 8 امتیاز دوم است و مولداوی نیز با همین تعداد امتیاز، بالاتر از لهستان سوم است. در این گروه  تنها جزایر فارو (یک امتیاز) از لهستان پایین‌تر است.

 

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋