شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اصلاح چشم و ابرو چگونه انجام می شود؟

اصلاح کادر چشم و ابرو یکی از جراحی‌های زیبایی است که امروزه دارای کاربردهای زیادی می‌باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این جراحی با ما همراه باشید.

نام تکنیک و متد ابداعی اصلاح کادر چشم و ابرو

نام و نام خانوادگی مبدع متد: دکتر امیر هاشملو

کاربرد: افزایش عرض جمجمه و شقیقه برای تغییر در ظاهر فرم جمجمه

ابزار کار ژلهای هیالورونیک اسید دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان

توضیحات اولیه

در هنگام تزریق ژلهای هیالورونیک اسید در صورت( در جهت ارتقای تناسب و زیبایی چهره ) در نظر گرفتن تناسبات استاندارد در اجزای چهره بسیار مهم میباشد البته تکنیک و اجرای علمی آن اهمیت و جایگاه خود را دارد در این بخش به برسی چگونگی انجام این متد می پردازیم.

برای درک بهتر این طرح ابتدا به توضیح در ارتباط با تناسبات چهره می پردازیم.

چهره متناسب دارای تناسبات عرضی و طولی می باشد که در تصویر نشان داده شده است.

اصلاح کادر چشم و ابرو چگونه انجام می‌شود؟

تناسب طولی صورت یک سوم عکس ۲

انواع چهره بصورت کلی:  کشیده، پهن ، متناسب

انواع فرم چهره

مثلثی، گلابی شکل، بیضی، گوشه دار (مستطیلی و مربعی)

در اجرای تکنیکهای تزریق جهت متناسب سازی و ارتقای زیبایی بصورت (طبیعی)، برقرار سازی این تناسبات و لحاظ کردن خصوصیات چهره بسیار اهمیت دارد.

تزریق در نواحی ،صحیح مهمترین بخش انجام اینکار بعد از رعایت موارد علمی و اصولی آناتومیک پزشکی می باشد. یعنی اینکه پزشک در انتخاب نواحی مناسب تزریق در هر چهره بصورت انحصاری دارای تبحر .باشد به عبارتی ساده تر طرح تزریق هر فرد بصورت مجزا و متناسب با خصوصیات ابتدایی آن طراحی و سپس اجرا شود.

اصلاح کادر چشم و ابرو چیست؟

همانطور که در تصویر 3 مشاهده میفرمایید عرض چهره ی متناسب از قوانین یک پنجم تبعیت میکند.

اصلاح کادر چشم و ابرو چگونه انجام می‌شود؟

عکس 3

و برای داشتن چهره ی طبیعی و زیبا داشتن پهنای مناسب شقیقه و یا همان پهنای مناسب جمجمه ( از ناحیه گیجگاهی)

از نکات مورد بررسی و تغییر در این روش می باشد.

در واقع در این تکنیک و طرح با تزریق حجم استاندارد از ژلهای هیالورونیک اسید معتبر در ناحیه گیجگاهی و با تکنیک انحصاری CEEF این امر را محقق میسازد این نکته قابل ذکر و تاکید میباشد که در این متد تزریق در ناحیه شقیقه با تکنیک CEEF اجرا می شود و تنها با تکنیکهای رایج این تغییر در ظاهر چهره ممکن نخواهد بود.

اصلاح کادر چشم و ابرو چگونه انجام می‌شود؟

اصلاح کادر ابرو توسط دکتر امیر هاشملو

موارد کاربردی اصلی اصلاح کادر چشم و ابرو

1 صورتهای کشیده

وقتی میگوییم صورتی کشیده است یعنی ارتفاع صورت نسبت به عرض آن دارای کشیدگی بیش از استاندارد می باشد. جهت رفع کشیدگی چهره با افزودن حجم به نواحی عرضی و خارجی چهره این تغییر حاصل میشود که به تزریق نه تنها در ناحیه گونه و فک بلکه در بخش یک سوم فوقانی صورت یعنی عرض جمجمه در ناحیه (شقیقه نیاز دارد این بخش فوقانی را کادر چشم و ابرو نام گذاری کرده ایم.

نکته در فرم دهیهایی که تاکنون در حیطه ی پوست و مو و زیبایی توسط تزریق فیلرها در تمام کشورها انجام میگرفت همواره دقت و در نظر گرفتن عرض جمجمه به عنوان پارامتر و متغیری تعیین کننده در زیبایی چهره نادیده گرفته شده بود و تعریف و تغییر در این ناحیه اولین بار توسط اینجانب مطرح و اجرا گردیده است تغییر حاصل از این طرح و تکنیک بسیار موثر و مشخص بوده و در ایجاد زیبایی با حفظ تناسب و حالت طبیعی نقش کلیدی را ایفا میکند.

اصلاح کادر چشم و ابرو چگونه انجام می‌شود؟

اصلاح کادر چشم و ابرو چگونه انجام می‌شود؟

در این طرح و تکنیک که آن را اصلاح" کشیدگی "صورت نام گذاری نموده ایم این اصلاح در 3 ناحیه انجام میپذیرد.

الف) عرض جمجمه کادر چشم و ابرو

ب) خارج گونه

ج) زویه فک

با حجم دهی استاندارد در این 3 بخش خارجی ،صورت کشیدگی چهره کاملا اصلاح شده و محورهای خارجی صورت با حفظ تناسب و حالت طبیعی ،خود کاملا زیبایی و تناسب جدیدی را در چهره ی فرد ایجاد میکند. 

اصلاح کادر چشم و ابرو چگونه انجام می‌شود؟

2- صورت های گلابی شکل

به صورت هایی گلابی شکل میگوییم که عرض و پهنای یک سوم فوقانی صورت از عرض دو سوم دیگر تحتانی و میانی کمتر و داخل تر باشد و ظاهرا شبیه گلابی باشد. 

اصلاح کادر چشم و ابرو چگونه انجام می‌شود؟

نمونه چهره گلابی شکل قبل از تغییرات

یکی دیگر از موارد بسیار کاربردی و مناسب در اصلاح کا در چشم و ابرو و برطرف کردن این حالت چهره و تقویت فرم آن با ایجاد تناسب و زیبایی در عین حفظ حالت طبیعی با تزریق در ناحیه ذکر شده ممکن است.

در حالت کلی صورتهایی با عرض جمجمه و شقیقه باریک هرگز کاندید مناسبی جهت فرم دهی ناحیه گونه نبودند و تزریق در گونه نه تنها کمکی به لاغری و کشیدگی چهره نمیکرد بلکه نمایشی بسیار غیر طبیعی و نامناسب داشت.

هرچند با به کارگیری و تزریق در این متد و طرح یعنی اصلاح کادر چشم و ابرو این مانع برطرف شده و پزشک میتواند در عین حفظ حالت طبیعی و نرمال چهره به زیبایی صورت مراجعه کننده خود بیافزاید.

این تکنیک ( اصلاح کادر چشم و ابرو و تقویت خارجی گونه) را تقویت مید فیس یا تقویت میانی فوقانی چهره مینامیم. 

اصلاح کادر چشم و ابرو چگونه انجام می‌شود؟

اصلاح کادر چشم و ابرو چگونه انجام می‌شود؟

نکته

در این تکنیک و طرح ابداعی توسط دکتر امیر هاشملو کادر چشم و ابرو ناحیه ی تزریق کاملا جدید در سطح بین المللی می باشد که با بهره گیری از تزریق فیلرهای معتبر در ناحیه گیجگاهی با بکارگیری روش ابداعی اصلاح کادر ابرو و چشم با تکنیک CEEF مبادرت به ایجاد این تغییر نموده ام که نوآوری نه تنها در تشخیص این فاکتور و متغیر در فرم چهره بلکه با تزریق در ناحیه ی کاملا جدید این تغییر را محقق ساخته ام و اصلاح کادر چشم و ابرو که اصلاح عرض و پهنای کم جمجمه در گیجگاه ،است نامگذاری و اجرا نموده ام.

لازم به ذکر است که این تکنیک بالغ بر 6 سال اخیر بر روی هزاران مورد اجرا نموده ام و همواره از تغییرات بسیار مثبت، رضایت حاصل شده است.

دکتر امیر هاشملو

فارق التحصیل دانشگاه شهید بهشتی نظام پزشکی : 137209

 

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋