شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دانیال و وحید امیری باید از این بازیکن بترسند

آلوارو خیمنز برای اولین بار در مقابل خبرنگاران تمرین خود را پشت سر گذاشت.

ورزش سه: آلوارو خیمنز برای اولین بار در مقابل خبرنگاران تمرین خود را پشت سر گذاشت.

 آلوارو خیمنز رابطه بسیار نزدیک و جالبی با گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز دارد و در عین حال سعی می‌کند خود را در بین سایر بازیکنان هم جا بیندازد. او روز گذشته برای اولین بار در مقابل خبرنگاران پا به توپ شد و آنها با اشتیاق نمایش این وینگر سریع را تماشا کردند.

همانطور که از شواهد قبلی پیدا بود، او با گام‌های بلند و سرعت بالا، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. در چند صحنه ارسال‌های دقیق این بازیکن اسپانیایی روی سر و پای امیرحسین حسین‌زاده نشست تا او در نقش گلزن بازی تمرینی سرخپوشان تبریزی ظاهر شود.

 دانیال و وحید امیری باید از این بازیکن بترسند

باوجود تمام خصایص مثبت، گزارش‌ها در مورد او تنها به تعریف و تمجید ختم نمی‌شود و همین موضوع باعث شده تا طرفداران تراکتور در انتظار اولین بازی رسمی او بنشینند تا تماشاگر خرید لالیگایی پاکو خمس باشند.

خیمنز در بازی‌های دوستانه به عنوان وینگر راست و چپ به میدان رفته و حالا در دو بازی نخست، سورپرایز جالبی برای مدافعان کناری پرسپولیس و سپاهان خواهند بود که اتفاقا اسامی سرشناسی نیز هستند.

در بازی هفته دوم، جدال خیمنز با حضور تماشاگران تراکتور در مقابل دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری و شاید علی نعمتی، دوئلی است که هر هواداری را به خود مشتاق می‌کند.

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋