شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مثلثی که رئالیست ها آرزویش را دارند

هواداران رئال مادرید سخت انتظار پیوستن کیلیان ام باپه به تیم محبوب خود را دارند تا شاهد شکل گیری سرشناس ترین و خطرناک ترین مثلث فوتبال جهان باشند.

شفقنا ورزشی: هواداران رئال مادرید سخت انتظار پیوستن کیلیان ام باپه به تیم محبوب خود را دارند تا شاهد شکل گیری سرشناس ترین و خطرناک ترین مثلث فوتبال جهان باشند.

 کیلیان ام باپه مدتها است که رویای حضور در رئال مادرید را دارد.

بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید هواداران این تیم ام باپه را بهترین جایگزین برای ستاره پرتغالی خود معرفی کردند. فلورنتینو پرس برای جذب این ستاره فرانسوی با پاری سن ژرمن وارد مذاکره شد اما در نهایت دخالت رئیس جمهور فرانسه باعث شد تا ام باپه قراردادش را تمدید کند که این خشم مادریدی ها را به دنبال داشت.

ام باپه یک فصل دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. او درخواست تیم پاریسی را برای تمدید رد کرده است و این باعث شده تا هواداران رئال بار دیگر امیدوار به جذب او شوند.

در صورت پیوستن ام باپه به رئال مادرید شاهد حضور مثلث ام باپه ، وینیسیوس و رودریگو در خط حمله این تیم خواهیم بود که به جرات می توان گفت این خطرناک ترین و بهترین مثلث در فوتبال اروپا خواهد بود.

وینیسیوس در اوج دوران فوتبالی خود به سر می برد و از طرف دیگر رودریگو هم نشان داد که می تواند در نقش یک فوق ستاره ظاهر شود. این دو بازیکن و البته به همراه ام باپه بسیار سرعتی و با تکنیک هستند و می تواند در حملات و ضد حملات دروازه هر تیمی را باز کنند ‌‌

سبک بازی رئال مادرید با کارلو آنچلوتی بیشتر ضد حملات و فوتبال سرعتی است و با حضور این سه بازیکن رئال مادرید به راحتی می تواند دروازه هر تیمی را باز کند و در این صورت رئال بازهم به مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های لالیگا تبدیل می شود.

 

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋