شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ابهام زدایی از قطع رابطه استقلال با نکو؛ به این سه دلیل

در حالی که تا دیشب همه خبرها از قطعی شدن قرداد نکونام با استقلال حکایت می‌کرد، امروز اعلام خبر نام مربی این فصل به تعویق انداخته شد. خبرهای برترین‌ها اما حاکی از خاتمه مذاکرات نکونام با حجتی و استقلال است.

برترین‌ها: در حالی که تا دیشب همه خبرها از قطعی شدن قرداد نکونام با استقلال حکایت می‌کرد، امروز اعلام خبر نام مربی این فصل به تعویق انداخته شد. خبرهای برترین‌ها اما حاکی از خاتمه مذاکرات نکونام با حجتی و استقلال است. تقریبا مسجل شده که او این فصل سرمربی آبی‌ها نخواهد شد. حالا گزینه‌هایی مثل ربیعی روی میز مانده‌اند که اصلا جذابیتی برای هواداران ندارند. از همان هفته‌های اول و با اولین نتایج نامناسب شعارها علیه ربیعی آغاز خواهد شد و بعید نیست که سکوها نام نکونام را فریاد بزنند.

رازگشایی قطع رابطه استقلال با نکو؛ به این سه دلیل

اما چرا کاپیتان سابق تیم‌ملی و سرمربی نسبتا موفق نساجی و بعد فولاد که تا یکقدمی نیمکت استقلال رسیده بود ناگهان هوا شد. اینجا به رازگشایی ماجرا می‌پردازیم.

بر اساس اخبار اختصاصی برترین‌ها، کسانی که نمی‌خواستند نکونام به استقلال بپیوندد سه بهانه را دستاویز قرار دادند.

یک. بردن ووریا به اهواز. ووریا این روزها  اسمی ممنوعه است و استخدام او چوبی شده برای زدن نکو.

دو. پیام‌ها و اظهارات جواد در فضای مجازی در ماه‌های پاییز و زمستان. این همراهی با اعتراضات برای عده‌ای ناخوشایند بوده و حالا آن را بهانه‌ای کرده‌اند برای دور کردن نکونام از نیمکت آبی‌.

و سه. این که چرا نکونام در اوج نیاز فولاد در لیگ قهرمانان آسیا از آن تیم جدا شد و استعفا داد. کاری اگرچه غیرحرفه‌ای ولی معمول در فوتبال. باورش سخت است استقلال در اوج نیاز به نکونام به چنین دلایل امنیتی و بعضا بی‌ربطی نتوانند او را استخدام کنند.

باید دید جایگزین مناشبی برای او پیدا خواهد شد یا تیم محبوب پایتخت باز هم تاوان بدسلیقگی و دخالت‌های خارج از فوتبال را خواهد داد. این میان هم قربانیان، هواداران باشگاه هستند که به نتایج فصل اخیر به شدت معترضند، اما به نظر نمی‌رسد جایی در محاسبات مدیران وررش و مداخله‌کنندگان داشته باشند.

 

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋