شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شهروندان با ترقه بازیکن یونایتد را زدند!

در یکی از اتفاقات جنجالی فینال جام حذفی انگلیس یک وسیله آتش‌زای پرتاب شده توسط هواداران منچسترسیتی به ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد برخورد کرد.

ورزش سه: در یکی از اتفاقات جنجالی فینال جام حذفی انگلیس یک وسیله آتش‌زای پرتاب شده توسط هواداران منچسترسیتی به ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد برخورد کرد.

سیتیزن‌ها بازیکن یونایتد را با ترقه زدند!

 بعد از آنکه دیدار سیتی و یونایتد در فینال جام حذفی با گل زودهنگام ایلکای گوندوگان در ثانیه ۱۲ با برتری ۱-۰ تیم پپ گواردیولا آغاز شد شیاطین سرخ در دقیقه ۳۳ توسط برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاندند.

اما بعد از به ثمر رساندن گل منچستریونایتد در ورزشگاه ومبلی اتفاقی افتاد که به یکی از جنجال‌های این مسابقه تبدیل شد. ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی یونایتد، بعد از وارد دروازه شدن پنالتی برونو فرناندز در حال شادی کنار هم‌تیمی‌هایش بود که ناگهان صورتش را با دست گرفت و به زمین افتاد.

بازیکنان منچستریونایتد در بخشی از زمین چمن در حال شادی بودند که هواداران سیتی سکوهای نزدیک به آن قسمت را اشغال کرده بودند. بازیکنان یونایتد دور لیندلوف جمع شده بودند. در نهایت مشخص شد یک وسیله آتش‌زا به درون زمین پرتاب شده و به صورت لیندلوف برخورد کرده است.

سیتیزن‌ها بازیکن یونایتد را با ترقه زدند!

سیتیزن‌ها بازیکن یونایتد را با ترقه زدند!

ستاره ملی‌پوش سوئدی منچستریونایتد در نهایت بلند شد و به بازی برگشت. با اینکه نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید اما گوندوگان در دقایق اولیه نیمه دوم هم گلزنی کرد تا تیمش پیش بیفتد. سیتی در نهایت با نتیجه 2-1 پیروز شد تا دومین جام این فصل را به خود اختصاص دهد.

سیتیزن‌ها بازیکن یونایتد را با ترقه زدند!

سیتیزن‌ها بازیکن یونایتد را با ترقه زدند!

 

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋