شیرین سپیدنام

شیرین سپیدنام

طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

یوفا تکلیف یوونتوس و بارسلونا را مشخص می کند

یوفا تصمیم دارد هرچه سریع‌تر تکلیف پرونده‌های بزرگ بارسلونا و یوونتوس را مشخص کند.

ورزش سه: یوفا تصمیم دارد هرچه سریع‌تر تکلیف پرونده‌های بزرگ بارسلونا و یوونتوس را مشخص کند.

یوفا تکلیف یوونتوس و بارسلونا را مشخص می‌کند

بارسلونا به دلیل پرداخت حقوق به نایب رئیس وقت کمیته داوران لالیگا توسط دادستانی اسپانیا به فساد مالی متهم شده است.

باشگاه به حفظ رابطه با خوزه ماریا انریکز نگریرا متهم شده که "در ازای پول" اقداماتی را انجام داده که "به سود بارسلونا در تصمیم‌گیری داوران منجر می‌شد."

یوفا تکلیف یوونتوس و بارسلونا را مشخص می‌کند

دادستانی می‌گوید 7.3 میلیون یورو (6.46 میلیون پوند) توسط باشگاه به DASNIL و NILSAT، دو شرکت متعلق به نگریرا، پرداخت شده است. این باعث شد که یوفا در ماه گذشته درخواست تحقیقات جدی در این پرونده داشته باشد.

یک کمیته انضباطی مستقل می‌تواند در صورت مجرم شناخته شدن آن‌ها از ورود تیم کاتالان به رقابت‌های اروپایی فصل آینده جلوگیری کند. خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، هفته گذشته با الکساندر چفرین، رئیس یوفا، دیدار کرد تا در مورد موضوعاتی از جمله این پرونده و سوپر لیگ اروپا گفت‌وگو کند.

یوفا تکلیف یوونتوس و بارسلونا را مشخص می‌کند

چفرین قبلاً این پرونده را "یکی از جدی‌ترین پرونده‌های فوتبال" توصیف کرده بود. با وجود دیدار آن‌ها، سرنوشت بارسلونا در اختیار کمیته انضباطی مستقل است.

گزارشی از روزنامه اسپورت چاپ بارسلونا پس از این جلسه مدعی شد که یوفا برای تصمیم‌گیری درباره مجازات احتمالی تا فصل آینده صبر خواهد کرد. این امر باعث می‌شود تا قهرمانی احتمالی باشگاه در لالیگا، با آگاهی به اینکه جایگاه بارسلونا در فصل آینده لیگ قهرمانان تضمین شده، جشن گرفته شود.

با این حال، روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داده که یوفا مشتاق است هر دو پرونده بارسلونا و یوونتوس را با دستور فوری حل کند. ادعا شده که هیئت حاکمه فوتبال اروپا "هر کاری که ممکن است را انجام می‌دهد" تا اطمینان حاصل شود که تصمیمات در مورد هر دو باشگاه تا پایان بهار رسمی می‌شود.

یوفا تکلیف یوونتوس و بارسلونا را مشخص می‌کند

یوفا امیدوار است که به وضوح در مورد جایگاه هر تیم در لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در فصل آینده مطمئن شود و همچنین اطمینان حاصل کند که این رقابت‌ها تحت تأثیر محرومیت‌های احتمالی قرار نخواهند گرفت.

گزارش‌های قبلی از اسپانیا حاکی از آن بود که کمیته انضباطی مستقل می‌تواند تا ژوئن به تصمیم قطعی برسد و در صورتی که باشگاه‌ها با محرومیت مواجه شوند، امکان درخواست تجدیدنظر به هیئت استیناف یوفا و دادگاه داوری ورزش وجود داشته باشد.

بارسلونا مستقیماً به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سال آینده راه یافته و باشگاه کاتالانی با 11 امتیاز اختلاف در صدر لالیگا قرار دارد. لاپورتا در طول یک ماه گذشته یا بیشتر تلاش کرده تا مشخص کند بارسلونا برای حمایت از آن‌ها به داوران پولی پرداخت نکرده است.

یوفا تکلیف یوونتوس و بارسلونا را مشخص می‌کند

همین حال، یوونتوس با تحقیقات یوفا به دلیل ادعای جعل درآمدها از معاملات نقل و انتقالاتی مواجه است. یوونتوس در ماه ژانویه به جرم حسابرسی نادرست، 15 امتیاز از دست داد، اما هفته گذشته در دادگاه تجدید نظر این حکم جنجالی لغو شد.

لغو این حکم یوونتوس را از رتبه هفتم به سوم جدول سری آ رساند و آن‌ها را در مسیر صعود به لیگ قهرمانان اروپا قرار داد. با بررسی دوباره پرونده توسط بالاترین دادگاه ورزشی ایتالیا، محرومیت مجدد در آینده ممکن است.

یوفا تکلیف یوونتوس و بارسلونا را مشخص می‌کند

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که یوفا تحقیقات خود را در مورد عملکردهای مالی یوونتوس انجام داده است. هیئت حاکمه فوتبال اروپا اسنادی را از دادستانی عمومی تورین دریافت کرده و در حال بررسی شواهد است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یوفا آماده شده تا در صورت عدم تصمیم قانونی در ایتالیا تا پایان ماه ژوئن، به صورت رسمی مداخله کند و اجازه حضور آن‌ها در مسابقات اروپایی فصل آینده را صادر کند.

یوفا تکلیف یوونتوس و بارسلونا را مشخص می‌کند

 

شیرین سپیدنام
شیرین سپیدنام طراح موشن گرافیک، دانشجوی گرافیک دانشگاه تهران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋