shimarahmani346

shimarahmani346

پست هام رو دنبال کنید.سعی میکنم مطالب مفید و کاردبردی براتون بگذارم.

راهنمای خرید لباس کار

زمانی شما وارد یک ارگان یا اداره خواهید شد یکی از اولین موارد که نظر خود را به شما جلب می‌کند، لباس کار پرسنل آن سازمان و ارگان می‌باشد. عموماً این لباس کارها براساس سلیقه و اهداف سازمان انتخاب خواهد شد و هدف اصلی این کارهم ایجاد یک تصویر مثبت از آن برند تولیدی، اداری می‌باشد. نکته قابل تعمل هم این است که لباس کار این سازمان مربوط به یک گروه خاص نبوده و همه کارمندان چه خانم وچه آقا بایستی از این لباس کار استفاده کنند.
اغلب برای آقایان این مجموعه پیراهن شلوار و برای خانم‌ها مانتور شلوار دوخته می‌شود که این موضوع باعث هماهنگی بیشترو ایجاد خوب بین پرسنل خواهد شد و در نتیجه انگیزه و بازدهی کار نیروها افزایش می‌یابد و باعث خواهد شد پرستیژ و هماهنگی خاصی در مجموعه به جود آید.

راهنمای خرید لباس کار

بیایید چند سؤال مهم در خصوص علل استفاده از لباس کار بپرسیم و پاسخ آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

آیا تا به این موضوع فکر کرده‌اید که تا چه اندازه ایی لباس کار یکدست تا چه اندازه‌ای به آینده برند شما کمک خواهد کرد؟
البته شاید این سؤال مطرح باشد که چرا یک سازمان باید هزینه‌های زیادی برای لباس کار بپردازد؟

پاسخ این سؤالات ساده است مجموعه ما ایمن صنعت ایران بر اساس تحقیقات و تجربیات خود در کنار سایر برند های مشهور همچون بوفالو و دیجی کالا  این سال‌ها به شما عزیران می‌گوید خرید لباس کار نه تنها هزینه بیهوده نیست بلکه در نگاه دیگر به نوعی سرمایه گذاری برای افزایش ماندگاری یک برند در اذهان عمومی مراجعان و پرسنل شما خواهد بود.
برای خرید لباس کار تحقیاتی که به تازگی سازمان‌ها و ارگان‌های موفق انجام داده‌اند نشام می‌دهد که استفاده از لباس کار هماهنگ و یک دست نه تنها کمک بسزایی به ایجاد زیبایی‌های بصری به سازمان خواهد کرد بلکه باعث خواهد شد که بازده پرسنل حین کار افزایش یافته که این موضوع می‌تواند به تصمیم گیری‌های کلان مدیران کمک بسزایی بکند. کارفرمایان گرامی با استفاده از لباس کار زنانه و مردانه در محیطشان می‌توانند سطح اعتماد مشتریان را جلب کنند و به پرسنل خود حس تعقل بدهند.

 و یا به عبارت دیگر، شما عزیزان با خرید لباس کار خاص خودتان، ایجاد حس رضایت بیشتری روی پرسنل و مشتریان خود داشته باشید.

مزایای استفاده از لباس کار در ارگان‌ها و شرکت‌ها

استفاده شما از یک لباس کار یک رنگ و یک دست که هماهنگی با برند شما داشته باشد. تاثیرات بسیار خاصی فراتر از شرکتتان داشته و آوازه برند شما در سراسر حیطه شغلی شود مطرح خواهد شد. می‌توانیم بگوییم که سازمان‌ها با اهداف خاصی و با چشم اندازه‌های منحصر به فردی شروع به کار می‌کنند که یکی از اولین اولیت ها در این اهداف و چشم اندازه‌ها جلب رضایت مندی مشتریان می‌باشد که لباس کار مناسب شما را به آرمان‌ها نزدیک‌تر خواهد کرد.

برای ایجاد یک برند قوی در حوضه کاری خودتان شاید در نگاه اول لباس کار یک دست یک هزینه اضافی به نظر بیاید ولی اطمینان داشته باشید که با استفاده از یک لباس کار مناسب و در خور نام برندتان می‌تواند یادگار ماندگاری از شما تولید کند. البته که یک لباس کار مناسب باعث القای حس آراستگی در سیستم و در دید مشتری خواهد شد که این موضوع در بلند مدت قابل برنامه ریزی خواهد بود.

 علاوه بر مضوعات گفته شده یکی از شیوه‌های قوی در خصوص تبلیغات استفاده از لباس کارها و لباس فرم خواهد بود. هم اکنون در سراسر دنیا برای تبلیغات غیر مستقیم و نفوذ به ذهن مخاطبین و با هزینه اندک به نسبت دیگر روش‌های تبلیغات به راحتی با پخش لباس کار تبلیغاتی می‌توان به ذهن افراد وارد شود.

احساس حس تعلق در لباس کار

هنگامی که پرسنل شما لباس کار مخصوص شرکت را به تن می‌کنند، این احساس به انان منتقل خواهد شد که انها متعلق به این مجموعه هستند و با اعتماد به نفس بیشتری و احساس حس مثبت روز کاری خودشان را آغاز می‌کنند که این موضوع باعث افزایش برایند کاری آنها خواهد شد.
جنس پارچه مناسب برای لباس کار

برای تولید لباس کار به شرکت های گوناگونی میتوانید مراجعه کنید اما شرکت ایمن صنعت ایران با تولید لباس کار مرغوب و قیمت مناسب سعی در افزایش ایمنی محیط کار برای کارکنان دارد.

جنس پارچه‌های لباس کار معمولاً در چهار دسته تقسیم می‌شوند:

پارچه فلامت فلامت

این پارچه از صد درصد پلاستیک ساخته شده و برای لباس کارهای امور حوادث ادارات امدادی مثل آبفا و برق و گاز استفاده می‌شود که به لحاظ کیفیت پایین‌ترین مدل می‌باشد.

پارچه ویسکوز فلامت
این پارچه از بیست درصد پنبه و هشتاد درصد پلاستیک تهیه می‌شود و در اکثر صنایع کشور ودر مناطق معتدل کشور استفاده می‌شود. به لحاظ قیمت و کیفیت متوسط برخودار می‌باشد.

پارچه هفتاد سی

این پارچه از هفتاد درصد پنبه و سی درصد پلاستیک تهیه شده و برای صنایع در مناطق جنوبی استفاده می‌شود به دلیل درصد بالای پنبه موجود در این پارچه از لطافت و خنکی خاصی برخودار می‌باشد.

پارچه صددرصد پنبه

این پارچه همانطور که از نامش مشخص می‌باشد از صددرصد پنبه تولید می‌شود و معمول لباس کار پرسنل اداره برق از این پارچه استفاده می‌کنند.

ایمن صنعت ایران یکی از تولید کنندگان با سابقه در زمینه تولید لباس کار با دوخت صنعتی می‌باشد که شما عزیزان با مراجعه به وب سایت ما می‌توانید نسبت به خرید عمده و جرئی لباس کار پرداخته و از خدمات پس از فروش مادام العمر برخودار باشید.

منبع: ایمن صنعت ایران

shimarahmani346
shimarahmani346 پست هام رو دنبال کنید.سعی میکنم مطالب مفید و کاردبردی براتون بگذارم.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋