فیلم امریکایی

فیلم امریکایی

توسط ۵ نفر دنبال می شود

دانلود فیلم در جبهه غرب خبری نیست All Quiet on the Western Front 2022 با زیرنویس فارسی

 

 

تریلر فیلم All Quiet on the Western Front نتفلیکس: چهره واقعی جنگ جهانی اول


«ادوارد برگر» نامزد امی نویسنده و کارگردان این فیلم است.

نتفلیکس اولین تریلر رسمی فیلم «در جبهه غرب خبری نیست» (All Quiet on the Western Front) را رونمایی کرد. این فیلم اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته «اریک ماریا رمارکو» که نزدیک به ۱۰۰ سال قبل منتشر شد. «ادوارد برگر» نامزد امی نویسنده و کارگردان این فیلم است.


این اقتباس وعده می‌دهد که «چهره واقعی جنگ جهانی اول» را نشان دهد. تریلر «در جبهه غرب خبری نیست» با جمله‌ای از رمارکو آغاز می‌شود: «حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، اما هرگز نباید بگوییم.»


داستان فیلم در مورد تجارب وحشتناک یک سرباز جوان آلمانی در جبهه غربی جنگ جهانی اول است. «فلیکس کامرر» نقش سربازی را بازی کرده است که با وحشت جنگ رو در رو می‌شود. «دنیل برال»، «سباستین هولک»، «آلبرشت شوخ»، و «آنتون فون لوکه» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.


از رمان «در جبهه غرب خبری نیست» اولین بار در سال ۱۹۳۰ فیلمی برنده اسکار به کارگردانی «لوئیس مایلستون» ساخته شد. فیلم نتفلیکس اولین اقتباس آلمانی زبان از این رمان خواهد بود.


برگر علاوه بر این فیلم سریال «۳۹ قدم» (The 39 Steps) با بازی «بندیکت کامبربچ» را در دست ساخت دارد و فیلم «جلسه سری» (Conclave) با بازی «استنلی توچی»، «جان لیتگو»، «رالف فاینز» و «ایزابلا روسلینی» را کارگردانی خواهد کرد.


«در جبهه غرب خبری نیست» ۲۸ اکتبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

 

 

فیلم امریکایی
فیلم امریکایی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋