sheyda

sheyda

علاقه مند به فضای وب و وبگردی | متخصص سئو | علاقه مند به ورزش

۳ تفاوت مهم مک بوک پرو و مک بوک ایر

 

اگر می‌خواهید یک لپ تاپ با عملکرد و کارایی بالا داشته باشید ما به شما مک بوک ایر و مک بوک پرو را پیشنهاد می‌دهیم. این سری از لپ تاپ ها جزو بهترین لپ تاپ‌های موجود در تمامی جهان هستند و کیفیت فوق العاده‌ای دارند. این مک بوک‌ها هر آنچه که شما از یک لپ تاپ قدرتمند می‌خواهید را برآورد می‌کنند و تجربه کاربری بی‌نظیری دارند.

اگر در خرید مک بوک بین مدل ایر و پرو شک دارید، در این مطلب با ما همراه باشید تا تفاوت مک بوک پرو و مک بوک ایر را به شما بگوییم تا خرید مطمئن‌تری داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از مشاورین و متخصصان خرید مک بوک پرو و ایر در فروشگاه‌های فروش محصولات اپل کمک بگیرید تا به طور کامل در این زمینه راهنمایی شوید.

تفاوت طراحی مک بوک پرو و مک بوک ایر

 

مک بوک ایر طراحی بسیار خارق‌العاده و زیبایی دارد و کاملا نازک و سبک ساخته شده که این ویژگی برای کاربرانی که مدام باید مک بوک خود را به همراه داشته و آن را جا به جا کنند، بسیار مناسب است. این مک بوک مناسب برای دانشجوها و کسانی که مسافرت‌های متعددی می روند، مناسب است؛ زیرا دارای وزن کم (۱.۲۷ کیلوگرم) و ضخامتی حدود ۰.۶۳ اینچ است. نکته قابل توجه در این است که مک بوک پرو ساختاری قوی‌تر دارد و به همین دلیل، کمی سنگین‌تر از مک بوک ایر است.

۱. تفاوت پردازنده و عملکرد مک بوک پرو و ایر

اگر جزو افرادی هستید که یک لپتاپ قوی و زیبا برای کارهای روزمره خود مانند ویرایش اسناد، جستجو در وب و استفاده از رسانه‌ها می‌خواهید، ما به شما مک بوک ایر را پیشنهاد می‌دهیم که از این نظر می‌تواند عملکرد و قدرت بی‌نظیری را به نمایش بگذارد. در واقع برای انجام بازی‌های ساده و استفاده‌ عمومی از لپتاپ، مک بوک پرو با مک بوک ایر تفاوت چندانی نخواهد داشت. اما اگر لپتاپی می‌خواهید که با استفاده از آن بتوانید برنامه‌های سنگینی را اجرا کرده و ویرایش ویدیو و طراحی گرافیک را به صورت حرفه‌ای انجام دهید، ما به شما  مک بوک پرو MRX53 را پیشنهاد می‌دهیم که به جرئت می‌توان گفت قوی‌ترین لپتاپ ساخته شده در سراسر دنیا است.

در مک بوک پرو از پردازنده بسیار قدرتمندتری نسبت به مک بوک ایر استفاده شده که قابلیت‌های بی‌نظیری دارد و انجام کارهای سخت و پیچیده را تا حد بسیار زیادی برای کاربر خود آسان می‌کند و کاربر می‌تواند همزمان بر روی چندن پروژه با استفاده از این مک بوک کار کند.

۲. تفاوت صفحه نمایش ایر و پرو

 

به طور کلی، صفحه نمایش مک بوک پرو قدرتمندتر از مک بوک ایر بوده و تجربه کاربری بهتری دارد. مک بوک پرو دارای صفحه نمایش رتینا است که روشنایی بیشتر، وسعت رنگ گسترده‌تر و کنتراست بالاتری نسبت به مک بوک ایر دارد.

مک بوک پرو ۱۳، ۱۴ و ۱۶ اینچ را در فروشگاه‌های فروش محصولات اپل مانند الماس پایتخت که بزرگترین مجموعه فروش محصولات اپل است، موجود هستند و شما می‌توانید در داخل فروشگاه تمامی آن‌ها را امتحان کرده و بعد اقدام به خرید نمایید. اما صفحه نمایش مک بوک ایر ۱۳ اینچ است که البته به دلیل ابعاد جمع و جور خود طرفداران بسیاری دارد.

۳. تفاوت بین مک بوک پرو و ایر از نظر حافظه

مک بوک پرو و ایر، هر دو فضای ذخیره‌سازی بالایی دارند اما مک بوک پرو حافظه بالاتری داشته و به همین دلیل سرعت آن به نسبت مک بوک ایر بیشتر است. با وجود حافظه بسیار بالای مک بوک پرو، می‌توانید فایل‌های خود را به سرعت انتقال دهید و به طور کلی عملکرد خیلی بیشتری داشته باشید اما در صورتی که متکی به درایوهای خارجی باشید، خرید مک بوک ایر برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

خرید مک بوک مدل پرو و ایر

 

همانطور که می‌دانید، مک بوک‌ها قیمت نسبتا بالایی دارند. البته قیمت مک بوک ایر بسیار پایین‌تر از مک بوک پرو می‌باشد که این موضوع مهم‌ترین تفاوت مک بوک پرو و مک بوک ایر است. شما می‌توانید مک بوک پرو و یا ایر را با پایین‌ترین قیمت ممکن از فروشگاه‌هایی مانند الماس پایتخت که مک بوک‌ها را به طور مستقیم و بدون وجود واسطه از شرکت اپل وارد می‌کند، تهیه کنید. 

علاوه بر این موضوع، در این مجموعه این امکان وجود دارد که مک بوک خود را به صورت قسطی تهیه نمایید و جالب است بدانید که شما برای خرید قسطی مک بوک ایر و مک بوک پرو نیازی به ضامن ندارید و این اقساط به صورت ۶ ماهه و یا ۱ساله هستند که مبلغ پرداختی ماهانه به صورت توافقی انتخاب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید به سایت این مجموعه به نشانی https://www.almasp.com/ مراجعه نمایید.

در صورتی که بخواهید مک بوک را با قیمتی باور نکردنی و بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید، ما به شما خرید مک بوک دست دوم را از این مجموعه پیشنهاد می‌دهیم. با خرید مک بوک پرو و یا ایر دست دوم می‌توانید یک مک بوک کاملا سالم و با کیفیت بالا داشته باشید که تفاوت زیادی به نمونه آکبند آن ندارد و حتی امکان تست ۲۴ ساعته برای شما فراهم است.

sheyda
sheyda علاقه مند به فضای وب و وبگردی | متخصص سئو | علاقه مند به ورزش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
jafarm450
از محتوای خوبتون بسیار لذت بردم دمتون گرم اگر دوست داشتین از این مقاله هم بازدید بفرمایین
https://idat.ir/newpost
Nazanin Kazemi
مطلب جامع کامل و مفیدی بود ممنون از راهنمایی خوبتون
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋