sheyda

sheyda

علاقه مند به فضای وب و وبگردی | متخصص سئو | علاقه مند به ورزش

نکاتی که باید هنگام خرید ماشین بافندگی بدانید!

اگر عاشق بافندگی هستید و می‌خواهید کارهای خود را سریع‌تر به پایان برسانید و همچنین کار با کیفیت‌تری تولید کنید، باید به فکر خرید یک ماشین بافندگی باشید. اما توجه داشته باشید که هر دستگاهی مناسب کار شما نمی باشد. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم، به شما کمک کنیم تا یک دستگاه بافندگی مناسب با کار خود را تهیه کنید.

نکات خرید دستگاه بافندگی

 

بسیاری از مبتدیان در این حوزه با این تصور اشتباه که هر دستگاهی با نیازهای آنها مطابقت دارد، به سراغ خرید ماشین بافندگی می روند. درحالی که به این صورت نمی باشد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک پتو ببافید، ممکن است به یک دستگاه جداگانه از دستگاهی که معمولاً با آن یک جفت جوراب می بافند، نیاز داشته باشید. بنابراین، قبل از خرید دستگاه بافندگی ابتدا باید، نوع کار خود را مشخص کنید.
علاوه بر موارد گفته شده، در ادامه به مهم ترین فاکتورهایی که هنگام خرید ماشین بافندگی به آن نیاز دارید، اشاره خواهیم کرد:

1. نوع دستگاه 

در چند سال اخیر این صنعت بصورت گسترده ای رواج پیدا کرده است. به همین دلیل، دستگاه های مختلفی با برندهای متفاوتی تولید شدند که هر یک کاربرد و ویژگی های مختلفی نسبت بهم دارند. از این رو، شما باید قبل از خرید، نوع استفاده خود را از این دستگاه بدانید.
ماشین های مختلف به طور متفاوتی کالیبره می شوند. این بدان معناست که آنها گره هایی با اندازه های مختلف و همچنین سایر سبک‌های بافندگی تولید می‌کنند که به انواع گوناگونی نخ نیاز دارند. بنابراین، مهم است که چه دستگاهی با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

2. هزینه ماشین بافندگی

فاکتور دیگری که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید، قیمت دستگاه بافندگی است. شما می توانید بسته به میزان تولید، ماشین بافندگی خود را تهیه کنید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار کوچکی دارید، بهتر است از دستگاه های معمولی و یا دست دوم استفاده کنید و اگر به صورت پیشرفته در این حوزه کار می کنید، بهتر است یک دستگاه مجهز تهیه کنید.
 نکته قابل توجه در این است که اگر از دستگاه خود به طور مداوم استفاده می کنید، بهتر است یک دستگاه کاملاً جدید و پیشرفته تهیه کنید.

3. نوع نخ

 

همراه با انتخاب ماشین بافندگی مناسب، باید نوع نخ را نیز در هنگام خرید ماشین بافندگی در نظر بگیرید؛ زیرا بعضی از دستگاه ها فقط با چند نوع نخ قابلیت بافت دارند.

4.  انتخاب الگو

با توجه به اینکه اکثر ماشین ها فقط یک نوع الگو دارند، انتخاب الگو این یک عامل بسیار مهم است که باید در نظر گرفته شود. به همین دلیل، بسته به اهداف فردی خود، می توانید الگویی را انتخاب کنید که به بهترین وجه ممکن با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.  

5. گیج دستگاه 

ماشین های بافندگی می توانند در 4 نوع گیج مختلف همچون ریز سنج، گیج استاندارد، گیج حجیم و گیج وسط عرضه شوند. 

انواع ماشین بافندگی

 

1. دستگاه بافندگی تخت

این نوع دستگاه، متداول‌ ترین دستگاه بافندگی تخت می باشد که محصولات مسطح تولید می کند. کناره‌ لباس هایی که با استفاده از این نوع ماشین ساخته می شوند، دارای درز خواهند بود. همچنین، این نوع دستگاه می تواند به صورت دستی، کامپیوتری یا پانچ کارت باشد.

2. دستگاه بافندگی ریبر

یکی از مزیت های اصلی ماشین بافندگی ریبر این است که امکان دوخت گرد را فراهم می کند. به همین دلیل، برای بافت جوراب از دستگاه جوراب بافی ریبر استفاده می شود. توجه داشته باشید که این نوع ماشین نیاز به نخ سبک و سایز کوچک دارد.

اگر در این حوزه اطلاعاتی ندارید و به دنبال ماشین بافندگی برای جوراب هستید، ما به شما شرکت دامون مبنا آسوریک را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه در زمینه واردات انواع خطوط تولیدی و ماشین آلات صنعتی فعالیت گسترده ای دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت دستگاه جوراب بافی به سایت این مجموعه به نشانی https://dmabna.com/ مراجعه نمایید.  
در چند سال اخیر، این صنعت یکی از کسب و کارهای پرسود شناخته شده است. اگر علاقه مند هستید، حوزه های مختلف سودآور دیگر را بررسی کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی ۱۰ کار تولیدی پر سود را سایت جهان نیوز مطالعه نمایید.

sheyda
sheyda علاقه مند به فضای وب و وبگردی | متخصص سئو | علاقه مند به ورزش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋