shakila nuraei

shakila nuraei

نگاهی به برترین هتل های شهر استانبول

نگاهی به برترین هتل های شهر استانبول

حتما برای شما هم مهم هست که بهترین مکان را برای محل سکونت خود انتخاب کنید در اینجا به بررسی برخی از بهترین  هتل های شهر استانبول میپردازیم.

استانبول بزرگترین شهر و مرکز فرهنگی ، اقتصادی کشور ترکیه می باشد . استانبول در کنار تنگه بسفر و دریا مرمر قرار دارد تنگه بسفر دو قاره اسیا و و اروپا را جدا میکند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد . این کلان شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال 2010 انتخاب شد ، همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان در سال 2010 به شمار می رفت.

 

هتل چر

این هتل پنج ستاره در سال 1993  افتتاح شده ، دارای 136 اتاق می باشد و در  منطقه بی اوغلو واقع شده است که دسترسی شمارا به مرکز شهر آسان می کند.این هتل دارای تهویه مناسب ، صبحانه رایگان ، خدمات 24 ساعته ، استخر ، سالن بدنسازی ، نظافت روزانه، خشک شویی و ... می باشد .

 

هتل توپ کاپی

این هتل سه ستاره در منطقه فاتح واقع شده است و داراری 43 اتاق می باشد   فاصله آن تا مترو فاتح فقط 600 متر می باشد و تا بازار بزرگ گرند  30 دقیقه پیاده روی لازم است . منطقه فاتح از بناهای قدیمی زیادی تشکیل شده است و اگر قصد گشت و گذار در مناظق تاریخی و موزه ها را  را دارید این هتل انتخاب مناسبی می باشد

 

هتل ریدل

این هتل سه ستاره در سال 2014 در منطقه فاتح واقع شده است و داراری 22 اتاق می باشد .صبحانه رایگان ،خدمات 24 ساعته ، نظافت روزانه ، برخی از خدماتی است که این هتل ارائه می دهد.

 

هتل دورا

این هتل 4 ستاره  در سال 1993 افتتاح شده است و دارای قدمت زیادی می باشد .هتل دورا در منطقه دولاب واقع شده است  و دسترسی راحتی به مرکز شهر دارد. این هتل بسیار تمیز و زیبا دارای خدمات 24 ساعته ، تهویه مناسب و امکانات تفریحی مثل ماساژ و ... می باشد  . برای رزرو این هتل می توانید در تور وان که کارگزار آن تایسیز پرواز است اقدام به خرید و رزرو نمایید.

 

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا در انتخاب هتل در تور نوروزی استانبول  1402 به نتیجه رسیده باشید و با هتل های 3 و 4 و 5 ستاره شهر استانبول آشنا شده باشید.

 

این متن توسط آژانس هواپیمایی تایسیز پرواز تهیه و تنظیم شده است

shakila nuraei
shakila nuraei

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋