shahriyarghorbaniii3

shahriyarghorbaniii3

معتبرترین آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج

یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که زبان رسمی کشورشان انگلیسی نیست، یادگیری زبان انگلیسی است. به این دلیل که تمامی کشور های دنیا، این زبان را به عنوان زبان بین المللی می شناسند. همچنین به عنوان زبانی رسمی برای برقراری ارتباط میان مردم در سراسر جهان شناخته می شود. بنابراین، نیاز هر فردی یادگیری زبان انگلیسی می باشد. تیم مجرب آیلتس تیوترینگ این امکان را برای شما عزیزان فراهم می کند تا قادر باشید به راحتی به زبان انگلیسی مسلط شوید.

کلاس های حضوری و آنلاین آموزش زبان انگلیسی

امروزه با توجه به مشغله افراد دوره های آموزش زبان انگلیسی در کرج به صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد. شما با توجه به وضعیت خود می توانید در هر یک از این کلاس ها شرکت نمایید. کلاس های حضوری و آنلاین هر یک معایب و مزایایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

از جمله مزایای کلاس های حضوری افزایش تمرکز و یادگیری است. کارایی شما درکلاس های حضوری بیشتر است. شما می توانید ارتباط بهتری با مدرس خود برقرار کنید. البته آموزش حضوری مشکلات مربوط به خود را نیز دارد. یکی از مهمترین معایب آن محدودیت زمانی و مکانی است. شما حتما باید در کلاس حضور یابید. بنابراین، ممکن است ناچار باشید زمان زیادی را در ترافیک برای رسیدن به آموزشگاه بگذرانید. حتی ممکن است مشغله کاری زیادی داشته باشید و وقت حضور در کلاس را نداشته باشید. البته تمام اینها بستگی به شما دارد. اگر وقت کافی دارید، می توانید به راحتی دوره های آموزش حضوری آیلتس تیوترینگ را انتخاب نمایید و با بالا ترین کیفیت زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

صرفه جویی در وقت و حتی هزینه رفت و آمد می تواند از جمله مزایای کلاس های آنلاین باشد. این کلاس ها مناسب افرادی است که زمان کم و کار زیادی دارند و نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند. شاید شما در شهری دیگر ساکن هستید ولی می خواهید از آموزش ما استفاده نمایید. در این صورت بهترین روش آموزش آنلاین می باشد

 آموزش به صورت مجازی یا آنلاین این فرصت را برای همه این افراد فراهم نموده است تا در هر کجا و هر شرایطی که باشند زبان انگلیسی را بیاموزند. لازم به ذکر است که ایراد کلاس آنلاین، ارتباط کمتر بین زبان آموز و مدرس است. ممکن است تعامل کمتری نسبت به کلاس های حضوری بین این دو برقرار شود. در هر حال، این روش آموزشی بسیار موثر است و به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند.

کلاس های گروهی و انفرادی آموزش زبان انگلیسی

بعضی زبان آموزان ترجیح می دهند در کلاس های گروهی شرکت کنند و برخی دیگر به صورت انفرادی. اینکه شما چه کلاسی را انتخاب کنید بستگی به خودتان دارد. مهم یادگیری زبان انگلیسی است وگرنه کلاس های گروهی و انفرادی هردو به شما کمک می کنند که زبان انگلیسی را با کیفیت بالا یاد بگیرید.

در کلاس های گروهی علاوه بر شما و مدرستان یک یا دو زبان آموز دیگر نیز هستند. اگر انگیزه کافی ندارید شرکت در کلاس های گروهی به شما کمک می کند تا راحت تر و بهتر زبان انگلیسی را بیاموزید. تعامل با افراد دیگر در کلاس اعتماد به نفس شما را ارتقاء می دهد. شما در هر صورت برای مکالمه علاوه بر مدرس خود به افراد دیگری برای صحبت کردن نیاز دارید. همچنین اگر به مشکلی برخوردید می توانی با دیگر همکلاسی های خود مشکل مربوطه را برطرف سازید.

کلاس های انفرادی مناسب افرادی است که زمان کمی دارند و وقت اینکه در کلاس های گروهی شرکت کنند را ندارند. این افراد می توانند با مدیریت زمان و آموزش انفرادی، هم به کارهای خود برسند هم زبان انگلیسی را بیاموزند. در کل، اگر هدف شما یادگیری زبان انگلیسی است هردواین کلاس ها می تواند به شما یاری رسانند و شما را به هدفتان برسانند.

آموزش زبان انگلیسی ویژه نوجوانان و بزرگسالان

تیم آیلتس تیوترینگ با سال ها تجربه افتخار دارد، بهترین و کاراترین آموزش زبان انگلیسی را در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار دهد. ما با استفاده از به روزترین متد آموزشی علاوه بر آموزش، علاقه را نیز در زبان آموزان بوجود آورده تا هر فرد با میل و اشتیاق بیشتری به یادگیری زبان انگلیسی بپردازد. برای شرکت در کلاس های آیلتس تیوترینگ هر زبان آموز پس از تعیین سطح، در کلاس مربوط به خود قرار می گیرد. مشاوران آموزشی ما با دادن مشاوره رایگان، شما را راهنمایی می کنند. هر زبان آموز در طول دوره آموزشی خود یک مشاور دارد.

برنامه ریزی کلاس ها و هماهنگی آنها بر عده مشاوران ما می باشند.  وظیفه دیگر مشاور این است که هر ماه از روند آموزش و پیشرفت زبان آموز آگاه شود و اگر روند یادگیری کند یا نزولی شد با برنامه ریزی دقیق و کارا مشکل را برطرف نماید. مشاوران متخصص و حرفه ای آیلتس تیوترینگ کلاس های آموزشی را مخصوص نوجوانان و بزرگسالان برگزار می کند. توجه داشته باشید که کلاس های بزرگسالان از نوجوانان جدا است. حتی اگر سطح زبان انگلیسی نوجوانی به اندازه یک بزرگسال باشد، کلاس ها به صورت جداگانه برگزار می گردند.

منبع:https://zaya.io/ibjdg

 

 

shahriyarghorbaniii3
shahriyarghorbaniii3

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋