شفا: خنده برای درمان هر دردی

شفا: خنده برای درمان هر دردی

کمی طنز کمی شوخی گاهی جدی گاهی زندگی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

ویژگی های خرید اکانت اسپاتیفای از فروشگاه اکانت اسپاتیفای

خصوصیات خرید اکانت اسپاتیفای از فروشگاه اسپاتیفای اَک



اکانت اسپاتیفای

فروشگاه اسپاتیفای اک تنها ارائه دهنده خدمات خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم اورجینال است که با روش هایی برای دور زدن تحریم و با استفاده از واسط اقدام به پرداخت مبلغ شارژ به سایت اسپاتیفای Spotify، نموده و اشتراک واقعی خریداری و آن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

نرم افزار اسپاتیفای Spotify یکی از غنی ترین نرم افزارهای موسیقی جهان است که دارای بانکی با بیش از 70 میلیون آهنگ و 6 میلیون پادکست از هنرمندان کشورهای مختلف می‌باشد و آن را به یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای موسیقی در سطح جهان تبدیل کرده است به گونه ای که اکنون در سال 2024 بیش از 600 میلیون کاربر در سطح جهان از این نرم افزار استفاده می‌کنند.

 

نرم افزار Spotify در دو نسخه رایگان و پرمیوم عرضه شده است.

 

این نرم افزار علاوه بر امکان ایجاد پلی لیست های شخصی و استفاده از پلی لیستهای پرطرفدار و جدید،  با استفاده از هوش مصنوعی سلیقه ی موسیقی شما را شناخته و موسیقی های مناسبی را به شما پیشنهاد می‌دهد.  همچنین شما در این نرم افزار امکان به اشتراک گذاشتن پلی لیستهای خود با دوستان و دیگر کاربران سایت را دارید. این نرم افزار در  پلت فرم های مختلفی مانند، موبایل، لپتاپ و کامپیوتر دسکتاپ، ساعت هوشمند، ایکس باکس و غیره قابل استفاده می‌باشد. همه ی این امکانات در هر دو نسخه رایگان و پرمیوم در دسترس می‌باشد وی در نسخه پرمیوم این نرم افزار که با پرداخت مبلغی فعال می‌شود امکانات بیشتری نسبت به نسخه رایگان آن فراهم شده است که از آن جمله می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

 

تبلیغات

نسخه رایگان: بعد از پخش هر آهنگ ، تبلیغات صوتی و تصویری نمایش داده می‌شود.

 

نسخه پرمیوم: بدون تبلیغات.

 

کیفیت صدا

نسخه رایگان:  کیفیت پخش موسیقی پایین‌تر (تا 160 کیلوبیت بر ثانیه).

 

نسخه پرمیوم: کیفیت پخش موسیقی بالاتر (تا 320 کیلوبیت بر ثانیه).

 

دسترسی به آهنگها

نسخه رایگان:  کاربران نسخه رایگان نیز همانند نسخه پرمیوم به تمای آهنگها و پاد کست های نرم افزار Spotify آشنایی دارند با این تفاوت که  در نسخه رایگان کاربران نمی‌توانند به صورت انتخابی از یک آلبوم آهنگ خاصی را گوش دهند. بلکه می‌بایست به ترتیب آلبوم و کل آهنگهای را گوش دهند و یا برخی آهنگها را رد کرده (از شنیدن آهنگ صرف نظر کنند) وبه آهنگ بعدی بروند. که البته در اینجا هم محدودیت فقط پرش از 6 آهنگ در هر ساعت وجود دارد.

 

نسخه پرمیوم: دسترسی کامل به تمامی‌آهنگ‌ها و امکان انتخاب و پخش هر آهنگ به صورت دلخواه.

 

دانلود آهنگها

نسخه رایگان:  نمی‌توان آهنگ ها را دانلود کرده و به صورت آفلاین گوش داد.

 

نسخه پرمیوم:  می‌توان آهنگ ها را دانلود کرده و بدون هیچ مشکلی و حتی به صورت آفلاین از آن استفاده کرد.

 

گوش دادن همزمان با دوستان

نسخه رایگان:  نمی توان موزیک پیشنهادی را با دوستان به اشتراک گذاشت.

 

نسخه پرمیوم:  می‌توانیم آهنگ های مورد علاقه را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و به صورت همزمان گوش دهیم.

 

امکانات پیشرفته

نسخه رایگان:  فاقد برخی امکانات پیشرفته مانند: Gapless playback و cross fade و غیره است.

 

نکته : Gapless playback به معنی بدون وقفه و مکث از یک آهنگ به آهنگ دیگر رفتن است

 

 و cross fade شروع شدن آهنگ بعدی قبل از به پایان رسیدن کامل آهنگ قبلی به صورتی که بخشی از هر دو آهنگ همزمان شنیده می‌شود.

 

نسخه پرمیوم: دارای امکانات پیشرفته است که لذت گوش دادن به موسیقی را دو چندان می‌کند.

 

چگونه اسپاتیفای پرمیوم فعال کنیم؟

برای فعال کردن اکانت اسپاتیفای پرمیوم، ابتدا باید نرم افزار Spotify را دانلود و نصب کنید.) توجه کنید این برنامه در ایران فیلتر می‌باشد و می‌بایست با استفاده از وی پی ان و فیلتر شکن عملیات نصب انجام شود.) این نرم افزار هم بر روی موبایل (سیستم عاملهای مختلف اعم از اندروید و IOS ) و هم بر روی کامپیوتر (سیستم عاملهای ویندوز، مکینتاش و لینوکس) به راحتی قابل نصب و  استفاده می‌باشد. همچنین نسخه وب این نرم افزار نیز اکثریت قابلیتهای آن را پشتیبانی می‌نماید.

 

برای دانلود نسخه های موبایل، دسکتاپ و غیره نرم افزار از سایت اسپاتیفای استفاده کرده و فایل مربوطه را دانلود و نصب می‌ نماییم.  پس از طی مراحل نصب نسخه رایگان آن نصب و آماده استفاده می‌ شود. در حال حاضر با استفاده از گزینه premium شمامی‌توانید به مدت یک ماه از امکانات نسخه پرمیوم نرم افزار اسپاتیفای به صورت رایگان استفاده نمایید. ولی بعد از اتمام یک ماه می بایست با توجه به نیاز خود یکی از طرح های اکانت پرمیوم را خریداری و از امکانات آن استفاده نمایید.

 

نکته: برای این خریداری اکانت پرمیوم و پرداخت مبلغ شارژ آن می‌بایست از کارتهای بین المللی نظیر، ویزا کارت، مستر کارت ، اکانت پی پل و یا موارد مشابه استفاده شود که با توجه به عدم وجود نمایندگی و پشتیبانی این کارتها در ایران و همچنین با توجه به مشکلات تحریم بودن ایران و محدودیت های در نظر گرفته شده از سوی سایت Spotify بر روی آیپی های  ایران (مشترکانی که از ایران به نرم افزار متصل می‌شوند) این امر را با چالش مواجه کرده است.

 

بدین منظور و با توجه به مشکلات ذکر شده  سایتهای  واسطی در ایران فعالیت می‌کنند که امکان استفاده از نسخه پرمیوم نرم افزار Spotify اسپاتیفای را برای ایرانیان داخل کشور فراهم کرده اند.

 

بسیاری از این سایتها برای ارائه خدمات ارزانتر اقدام به ارائه نسخه ی فیک و یا کرک شده نرم افزار اسپاتیفای به مشتریان خود می‌کنند که این موضوع باعث شده است که به محض اطلاع پلتفرم Spotify از این موضوع اکانت مشترکان مورد نظر را تحت نظر گرفته و اقدام به  محدودیت اکانت و یا قطع شدن کلی اکانت مشترک می نماید و این امر منجربه از دست رفتن اطلاعاتی مانند : پلی لیستها ، هنرمندان فالو شده و آهنگهای لایک شده و غیره ی کاربر مربوطه می‌شود. به علاوه  اشتراک مجدد با ایمیل ثبت شده را نیز با چالشهایی مواجه می‌نماید.

 

ارائه خدمات اشتراک اورجینال و اصلی نرم افزار Spotify از سوی فروشگاه اسپاتیفای اک Spotify-acc.ir

 

فروشگاه اسپاتیفای اک تنها ارائه دهنده خدمات خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم اورجینال است که با روش هایی برای دور زدن تحریم و با استفاده از واسط  اقدام به پرداخت مبلغ شارژ به سایت اسپاتیفای Spotify، نموده و  اشتراک واقعی خریداری و آن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. با توجه به ارائه ی اشتراک واقعی به مشتریان، در خدمات ارائه شده از سوی سایت Spotify-acc اسپاتیفای اک، ریسک قطعی های مکرر نسخه پرمیوم حین اشتراک، نیاز به تعویض اکانت مکرر و همچنین مسدود (بن) شدن اکانت های فیک وجود ندارد و نکته حائز اهمیت این است که اکانت وی ای پی VIP شما قابل تمدید بوده و نیاز به انتقال مکرر پلی لیست ها، آهنگها و هنرمندان فالو شده از اکانت قبلی به اکانت جدید وجود ندارد.

 

این سایت طرح های مختلفی برای مشتریان خود در نظر گرفته است که هر شخصی با توجه به نیاز خود بهترین و مقرون به صرفه ترین طرح را انتخاب و از آن استفاده نماید.

 

طرح ها و پلن های سایت اسپاتیفای اک Spotify_acc

شما میتوانید از سایت spotify-acc یک اکانت پرمیوم دریافت کنید. با خرید اسپاتیفای میتوانید بی نهایت امکانات اسپاتیفای را در مدت زمان اشتراک استفاده نمایید. طرح های پرمیوم به شرح زیر است.

 

طرح پرمیوم VIP

اشتراک یک ماهه با تخفیف 20%

اشتراک سه ماهه با تخفیف 20%

اشتراک شش ماهه با تخفیف 35%

اشتراک یک ساله با تخفیف 40%

که با قیمتی مناسب عرضه شده است و موارد ذیل را پشتیبانی می کند.

 

تحویل فوری: سایت اسپاتیفای اک سفارشات را به سرعت پردازش کرده و با توجه به نوع سفارش بین 20 دقیقه تا 24 ساعت اکانت شما را پرمیوم و تحویل می دهد.  در صورتی که مشکلی در اطلاعات ارائه شده در سفارش باشد به طور مثال پسورد اکانت اسپاتیفای اشتباه باشد این روند زمان بیشتری خواهد برد.

 

بدون قطعی مکرر حین اشتراک: با توجه به خریداری اکانت اورجینال و اصلی هیچگونه قطعی حین اشتراک به وجود نخواهد آمد.

 

قابل تمدید: اکانت شما با حفظ اطلاعات شما قابل تمدید می‌باشد.

 

پرداخت قطعی به اسپاتیفای: از طرف سایت اسپاتیفای اک پرداخت واقعی به سایت اسپاتیفای انجام شده است.

 

تک کاربره - لاگین تا 4 دستگاه

 

ساخت اکانت در صورت نیاز: در صورتی که اکانت قبلی شما به هر دلیلی مسدود شده باشد، اطلاعات شما از آن اکانت به اکانت جدید منتقل می‌شود. (محدودیت فقط 2 بار در سال امکان عضو شدن در اکانت فمیلی پرمیوم سایت Spotify در نظر گرتفه شود.)

 

پرمیوم سازی اکانت شما: اکانت شما عضو اکانت فمیلی ممبر خریداری شده از سایت Spotify می‌شود و به این روش پرمیوم می‌شود.

 

اکانت اسپاتیفای

 

در واقع در این اکانت برای به صرفه بودن قیمت، یک اکانت فمیلی تهیه و آن را  به 6 کاربر مختلف تخصیص داده و هر یک از کاربران می‌‌توانند از این خدمت استفاده نمایند.

 

این خدمت هیچگونه تاثیری بر روی کیفیت خدمات ندارد و هیچ محدودیتی برای کاربران به وجود نخواهد آورد. همچنین کاربران به اطلاعات یکدیگر دسترسی نخواهند داشت و هیچگونه افشای اطلاعاتی نیز صورت نمی‌پذیرد.

 

با استفاده از این روش شما علاوه بر اینکه از یک اشتراک اورجینال و اصلی SPOTIFY استفاده می نمایید مبلغ پایینتری را نیز نسبت به سایت SPOTIFY پرداخت می‌کنید.

 

پشتیبانی

سایت اسپاتیفای اک دارای پشتیبانی مناسبی است که به صورت تلفنی از ساعت 10 الی 17 ، تلگرام، واتس آپ و یا ایمیل به کاربران خود خدمات عرضه می‌نمایند. همچنین امکان مطرح کردن سوالات در صفحه چت آنلاین نیز وجود دارد.

 

 

شفا: خنده برای درمان هر دردی
شفا: خنده برای درمان هر دردی کمی طنز کمی شوخی گاهی جدی گاهی زندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋