شفا: خنده برای درمان هر دردی

شفا: خنده برای درمان هر دردی

کمی طنز کمی شوخی گاهی جدی گاهی زندگی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

جنایات پاول دوروف، موسس تلگرام اعلام شد

جرایم «پاول دوروف» بنیانگذار تلگرام اعلام شد



پاول دوروف،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

به گفته دادستانی فرانسه، پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، به دلیل تحقیقات در مورد جرایم سایبری در اپلیکیشن بازداشت شده است.

به گزارش شفقنا، فرانس۲۴ نوشت: دادستان فرانسوی اعلام کرد: پاول دوروف، موسس برنامه پیام‌رسان تلگرام، روسی‌الاصل، در فرانسه به عنوان بخشی از تحقیقات درباره جرایم مرتبط با هرزه‌نگاری کودکان، قاچاق مواد مخدر و تراکنش‌های متقلبانه در این پلتفرم در فرانسه دستگیر شد.

 

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، اولین تایید رسمی دستگیری دوروف از زمان بازداشت او در فرودگاه لوبورژه در خارج از پاریس گفت: علی‌رغم بسیاری از اظهارنظرهای نادرست آنلاین، این دستگیری هیچ انگیزه سیاسی نداشته است. وی افزود که فرانسه عمیقاً به آزادی بیان قانونی متعهد است.

 

مکرون در X می نویسد: «دستگیری رئیس تلگرام در خاک فرانسه به عنوان بخشی از تحقیقات قضایی در حال انجام است. این به هیچ وجه یک تصمیم سیاسی نیست. تصمیم گیری به عهده قضات است.»

 

در بیانیه بعدی، «لور بکو» دادستان پاریس گفت که دوروف به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد یک فرد ناشناس که توسط واحد جرایم سایبری این دادستانی در ۸ ژوئیه آغاز شد، دستگیر شده است. در بیانیه این دفتر آمده است: این تحقیقات به دلیل مشکوک بودن به همدستی در جرایم مختلف از جمله اجرای یک پلتفرم آنلاین است که امکان تراکنش های غیرقانونی، پورنوگرافی کودکان، قاچاق مواد مخدر و کلاهبرداری، و همچنین امتناع از انتقال اطلاعات به مقامات، پولشویی و ارائه خدمات رمزنگاری به مجرمان را فراهم می کند.

 

دادستانی پاریس گفته دوروف می‌تواند تا چهارشنبه در بازداشت بماند.

 

تلگرام یک برنامه پیام رسانی و رسانه های اجتماعی محبوب مشابه واتس اپ است. این برنامه رمزگذاری شده با نزدیک به ۱ میلیارد کاربر، به ویژه در روسیه، اوکراین و جمهوری های اتحاد جماهیر شوروی سابق و سایر کشورهای جهان دارد.

 

دستگیری دوروف انتقاد ایلان ماسک، مالک X را برانگیخت که گفت آزادی بیان در اروپا مورد حمله قرار گرفته است.

 

دوروف، میلیاردر ۳۹ ساله ای که نقش «مارک زاکربرگ روسیه» را بازی می کند، دارای تابعیت دوگانه فرانسه و امارات متحده عربی است. دوروف که طبق تخمین فوربس ۱۵.۵ میلیارد دلار ثروت دارد، در آوریل گفت که برخی از دولت‌ها به دنبال فشار بر او بوده‌اند، اما این اپلیکیشن باید یک پلتفرم خنثی باقی بماند و نه یک بازیگر ژئوپلیتیک.

 

 

شفا: خنده برای درمان هر دردی
شفا: خنده برای درمان هر دردی کمی طنز کمی شوخی گاهی جدی گاهی زندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋