شفا: خنده برای درمان هر دردی

شفا: خنده برای درمان هر دردی

کمی طنز کمی شوخی گاهی جدی گاهی زندگی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

به جای ضد آفتاب ایزدین از چه ضد آفتابی استفاده کنیم؟

جایگزین ضد آفتاب ایزدین از چه ضد آفتابی استفاده کنیم؟



ضد آفتاب

 

مهم‌ترین محصولی که همواره با تابستان همراه می‌شود ضد آفتاب است. اغلب افرادی که مثل شما برای پوست خود ارزش قائل‌اند نسبت به استفاده از ضد آفتاب حساسیت به‌خرج داده و به‌دنبال استفاده از محصولات بهترین برندها هستند.

ضد آفتاب ایزدین یکی از محصولات بسیار باکیفیت تولید همین برند است. تهیه محصولی باکیفیت و اصیل اغلب در ایران با درنظرگرفتن دلایل مختلف کمی سخت است. با توجه به همین موضوع و بررسی محصولات سایر برندها تونسته‌ایم محصولاتی را معرفی کنیم که شاید نتوانند با محصولات ایزدین برابری کنند اما از کیفیت و ساختار خوبی برخوردار هستند. برای شناخت این محصولات دنبال‌کردن ادامه این متن برای شما ضروری است. 

 

همان‌طور که پیش‌تر دررابطه‌با این موضوع توضیح دادیم، ضد آفتاب برند ایزدین از باکیفیت‌ترین محصولات موجود است به‌طوری که برای این شرکت عنوان تولیدکننده بهترین مارک ضد آفتاب انتخاب شده است. ازلحاظ کیفیت و کارایی نمی‌توان محصولی را پیدا کرد که توان رقابت با این محصول را داشته باشد اما محصولاتی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را در سطح کیفی خوبی قرار داد و گاهی جایگزین کرم ایزدین کرد. 

اگر برای شما دسترسی به ضدآفتاب‌های این برند به‌دلیل اطمینان ‌نداشتن از اصالت محصول، قیمت بالا و مواردی از این قبیل سخت است؛ توصیه می‌کنیم از محصولاتی که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنید. 

 

کرم ضد آفتاب بی‌رنگ لافارر مدل  SPF 50

 

کرم ضد آفتاب بی‌رنگ لافارر مدل  SPF 50

 

کرم ضد آفتاب لافارر یکی از محصولات بی‌نظیری است که طرفداران بسیاری داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار است. متریال‌های استفاده‌شده در این کرم همگی از مواد باکیفیت هستند و به‌هیچ‌عنوان حساسیت‌زا نیستند. 

 

این کردم با رطوبت‌رسانی عمقی از بروز علائم پیری پوست، تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. این محصول بی‌رنگ علاوه‌بر محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های آفتاب، ضدلک نیز است. ضد آفتاب مدل‌  SPF 50 که برای پوست‌های چرب و آکنه‌‌دار ساخته شده محافظت بالایی داشته و با قیمتی مناسب در بازار عرضه می‌شود. 

 

مشخصات و ویژگی‌های لافارر مدل  SPF 50:

درمان لک‌های موجود روی پوست

جلوگیری از ایجاد جوش جدید و مانع براق شدن پوست

محافظت بالا در مقابل اشعه‌های UVB  و  UVA

مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد جوش و آکنه

ساخت کشور ایران

دارای حجم 40 میلی‌لیتری

کنترل چربی پوست

 

از این کرم ضد آفتاب 5 تا 15 دقیقه قبل‌از اینکه در معرض نور خورشید قرار بگیرید به اندازه‌ای که کل حجم صورت را پوشش دهد استفاده کنید. بهتر است بعد‌از گذشت حداقل 2 ساعت و حداکثر 4 ساعت چنانچه همچنان در معرض نور خورشید هستید مجدد ضد آفتاب خود را تمدید کنید.

 

کرم ضد آفتاب رنگی اسکن اسکین dry touch

ضد آفتاب رنگی تولیدی برند اسکن اسکین در وهله اول یک ضد آفتاب و پس‌از آن یک محصول مراقبت پوستی با درصد محافظت بالا است. میزان محافظت این محصول در برابر خوشید  50است، یعنی  SPF این محصول  50 بوده که بیانگر درصد محافظتی بالایی است. 

SPF که برای محصول قبلی نیز مشخص شد نوعی فاکتور مراقبتی در برابر نور خورشید است به این معنی که مشخص‌کننده زمانی است که شما می‌توانید بدون آفتاب‌سوختگی در معرض نور خورشید قرار بگیرید. 

 

این کرم ضد آفتاب با ایجاد یک لایه محافظتی بسیار قدرتمند روی انواع پوست نرمال تا مختلط از شما در برابر انواع اشعه‌های مضر  UVA و UVB محافظت می‌کند.

 

مشخصات و ویژگی‌های اسکن اسکین dry touch:

حجم 40 میلی‌لیتری 

پوشش‌دهی بالا و قیمتی مقرون‌به‌صرفه 

ضدلک و ضدالتهاب

تناژ رنگی مناسب برای پوست‌های گندمی

‌پخش عالی و محصولی بسیار سبک و زودجذب

دارای ترکیباتی با خواص آنتی‌اکسیدان

ضد آفتاب مقاوم در برابر آب و تعریق بدن

محافظت‌کننده در برابر انواع آلودگی‌ها و رادیکال‌های آزاد در هوا

 

پیش‌از قرارگرفتن در مقابل اشعه خورشید حتما مقدار مناسبی از کرم را، چیزی بیشتر از 2 بند انگشت، متناسب با صورت خود روی پوست پخش کنید. توجه داشته باشید که این ضد آفتاب پس‌از گذشت هر  2 ساعت مجدد نیاز به تمدید دارد. پس‌از شنا یا تعریق زیاد حتما مجدد از این کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

 

کرم ضد آفتاب بی‌رنگ پیکسل 

 

کرم ضد آفتاب بی‌رنگ پیکسل

 

کرم ضد آفتاب پیکسل تولید شرکت سیلانه سبز محصولی مرغوب و بسیار باکیفیت است که برای پوست‌های چرب و مستعد جوش و آکنه ساخته شده است. این محصول بر پایه فرمول‌هایی تولید شده که علاوه‌بر محافظت از پوست از بروز علائم پیری پوست جلوگیری می‌کند. 

ضد آفتاب پیکسل همان کرم موثری است که علاوه‌بر ساختار فوق‌العاده خود با قیمتی مناسب در بازار موجود بوده و از آن به‌عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی یاد می‌شود.

 

مشخصات و ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بی‌رنگ پیکسل:

مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد جوش

دارای حجم مصرفی 50 میلی‌لیتر

مناسب برای پیشگیری از بروز تیرگی، چین‌وچروک و لک

مرطوب‌کننده و دارای هیالورونیک اسید

فاقد هرگونه چربی مضر

دارای بافتی بسیار سبک و زود جذب

موجود در انواع بی‌رنگ و رنگی 

تنظیم‌کننده میزان چربی مناسب پوست

دارای ویتامین‌های  Bو E

 

حتما  15 دقیقه قبل‌از قرارگرفتن در معرض نور خورشید مقدار مناسبی از کرم را، متناسب با فرم صورت خود روی پوست قرار داده و تا زمانی که از جذب کرم توسط پوست مطمئن شدید آن را مالش دهید. بهتر است حداکثر هربار پس‌از گذشت  3ساعت مجدد از محصول استفاده کنید.

 

کرم ضد آفتاب دیترون مدل  Natural Beige 

این محصول کاربردی و محبوب بر پایه برخی از ویتامین‌ها ساخته شده و دارای بافتی سبک و زودجذب است.  کرم ضد آفتاب دیترون SPF 40 داشته و به‌خوبی از پوست در برابر انواع اشعه‌های مضر آفتاب مراقبت می‌کند. ساختار این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده که به افزایش نرمی و لطاف پوست کمک می‌کند. 

 

مشخصات و ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بی‌رنگ پیکسل:

عدم ایجاد چربی و احساس سنگینی روی پوست

دارای خاصیت آنتی‌اکسیدان

مقاوم در برابر آب و تعریق بدن

مانع انسداد منافذ پوست 

جلوگیری از بروز انواع جوش و آکنه

خاصیت ضدالتهابی

 

قبل‌از قرارگرفتن در معرض اشعه‌های مضر نور خورشید این محصول را روی قسمت‌هایی که مد نظرتان است استعمال کنید. اگر تعریق بدن شما زیاد است یا در معرض آب قرار گرفتید باید مجدد از این کرم استفاده کنید.

 

جمع‌بندی

با آغاز فصل تابستان استفاده از یک ضد آفتاب باکیفیت و مناسب برای پوست به دغدغه‌ای بسیار مهم تبدیل می‌شود. آفتاب‌سوختگی یکی از عارضه‌هایی است که تاثیراتی عمیقی بر پوست گذاشته و باید حتما از بروز آن جلوگیری شود. انتخاب محصولی باکیفیت و متناسب با نوع پوست از مواردی است که باید با دقت کافی صورت بگرید. می‌توانید برای خرید محصولاتی اصیل از فروشگاه‌های آنلاین معتبری مانند دیجی‌کالا استفاده کنید. 

 

 

 

شفا: خنده برای درمان هر دردی
شفا: خنده برای درمان هر دردی کمی طنز کمی شوخی گاهی جدی گاهی زندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋