امروزه رسانه های اجتماعی به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده اند. حتی بسیاری از ما بدون اینکه متوجه شویم و به دنبال هدف خاصی باشیم روزانه چندین بار تبلیغات و پست ها را در فیدهای خود به طور منظم دنبال می کنیم؛ این چیزی جز یک حرکت استراتژیک از سوی برندها نیست. بنابراین در نتیجه این نفوذ جهانی، امروزه بازاریابی در رسانه های اجتماعی امکان بازگشت سرمایه بالایی را فراهم کرده است.
رسانه iای اجتماعی زیادی وجود دارند که محبوبیت بالایی در میان مخاطبان خود دارند، با این حال، اگر به دنبال بهترین رسانه اجتماعی برای ساخت برند خود هستید، در حال حاضر نمی توان بهتر از اینستاگرام سراغ داشت. قطعا تعداد کاربران تنها معیار انتخاب اینستاگرام به عنون بهترین رسانه اجتماعی نیست؛ زیرا فیسبوک و تیک تاک در این مورد جلوتر هستند. اگر قصد دارید به دلایل برتری اینستاگرام پی ببرید در ادامه با ما همراه باشید.
وقتی صحبت از سهولت استفاده، تعامل و نفوذ در بازار به میان میآید، اینستاگرام در رتبه اول قرار دارد و این همان چیزی است که آن را به انتخاب شماره یک در بین مشتریان تبدیل میکند. دلایل برتری اینستاگرام:
اگر می خواهید داستانی تعریف کنید، چه وسیله ای بهتر از تصویر است؟ بنابراین، بر خلاف توییتر و فیس بوک، که در آن مردم استاتوس ها و پست های طولانی را به اشتراک می گذارند، در اینستاگرام هر آنچه منتقل می شود از طریق تصاویر زیبا و ویدیوهایی است که به اشتراک گذاشته می شود.
این روزها میکروبلاگینگ به شدت محبوب شده است. این به این دلیل است که اینستاگرام به کاربران امکان اشتراک گذاری سریع و بصری اطلاعات را می دهد. بیشتر دادهها از طریق تصاویر یا ویدیوها به اشتراک گذاشته میشوند و به دنبال آن چند کلمه در توضیح آنها ارائه می شود. بهترین چیز در مورد اینستاگرام این است که به خودی خود مانند یک میکروبلاگ است که دارای یک جزء بصری عالی است که تعامل بالایی را به همراه دارد.
اینستاگرام نه تنها به شما امکان میدهد عکسها یا ویدیوهای خلاقانه خود را به نمایش بگذارید، بلکه به شما امکان میدهد یک عکس را لایک کنید و در مورد آن نظر بدهید. همچنین در اینستاگرام میتوانید افرادی را که دوست دارید دنبال کنید و در صورت تمایل آنها نیز میتوانند شما را دنبال کنند. این یک مزیت اضافی نسبت به فیس بوک است که در آن اگر شخصی را اضافه کنید، او نیز می تواند محتوایی را که به اشتراک می گذارید ببیند. با این حال، در اینستاگرام، اگر اکانت خصوصی باشد و شما فردی را فالو کنید و او شما را فالو نکند، میتوانید محتوای او را ببینید در حالی که او نمیتواند محتوای اشتراکگذاری شده توسط شما را مشاهده کند.
اینستاگرام در مورد گرفتن عکس، افزودن فیلترها جذاب و سرگرم کننده است. علاوه بر این، به اشتراک گذاری این تصاویر زیبا نیز احساس خوبی دارد. همچنین برای افزایش دسترسی به عکسهای خود، میتوانید هشتگها را به تصاویر خود اضافه کنید، بنابراین وقتی افراد آن هشتگ خاص را جستجو میکنند، میتوانند تصاویر شما را پیدا کنند. در نتیجه، احتمال ویروسی شدن محتوای شما با اینستاگرام بیشتر از سایر برنامه های رسانه های اجتماعی است.
وقتی صحبت از فیلترها می شود، هیچ رقیبی برای اینستاگرام وجود ندارد. روند افزودن فیلترها بسیار جذاب است. این بهترین راه برای پوشاندن نواقص است. امکان دریافت لایک و کامنت های بیشتر از این طریق افزایش می یابد و می تواند به صورت بالقوه به افزایش فالوور اینستاگرام شما منجر شود.
در حال حاضر، دلیلی که اینستاگرام را می توان دوستانه نامید، سهولتی است که در هنگام اشتراک گذاری محتوا ارائه می دهد. اگر عکسی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، به طور خودکار به شما امکان می دهد همان عکس را در سایر برنامه های رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. این یکی از ویژگی های عالی اینستاگرام است و به شما امکان می دهد تصاویر را به سرعت و بدون دردسر به اشتراک بگذارید.
امروزه و به دلیل سبک زندگی های پرمشغله، افراد ترجیح می دهند از وقت خود بیشترین استفاده را بکنند، بنابراین، کم و بیش، تأثیرگذاری بر انتخاب خرید آنها آسان است. 60 درصد از کاربران اینترنت در گروه سنی 18 تا 29 سال دارای اکانت اینستاگرام هستند که تمایل به کسب درآمد و در مقابل افزایش میل به خرید نیز در آنها بیشتر است.
لازمه این امر این است که شما باید یک محصول عالی به آنها ارائه دهید تا اطمینان حاصل کنید که آنها چیزی را که شما ارائه می دهید خریداری می کنند. بنابراین، چه جایی می تواند بهتر از اینستاگرام باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ویدیوی کوتاه یا تصویری با وضوح بالا از محصول خود ارسال کنید. اگر مشتریان محصول شما را دوست داشته باشند، به طور خودکار به وب سایت شما هدایت می شوند. در اینستاگرام، حدود 70 درصد از کاربران را زنان تشکیل می دهند و آنها نیز عاشق خرید هستند. بنابراین، هر زمان که چیزی را ارائه می کنید که مخاطبان زن دوست دارند، احتمالا محبوبیت آن بیشتر می شود.
در اینستاگرام، در مقایسه با توییتر، فیسبوک یا سایر وبسایتهای رسانههای اجتماعی، میتوانید از طریق ویدیوها و تصاویر، تصویر برند بهتر و مؤثرتری بسازید. حال شاید با خود بگویید من می توانم همان فیلم ها و عکس ها را در سایر رسانه های اجتماعی آپلود کنم، پس چه چیزی اینستاگرام را بهتر می کند؟
دلیل خوب بودن اینستاگرام به دلیل رابط کاربری آن است. اینستاگرام یک وب سایت دارد، اما کاربران همچنان اپلیکیشن موبایل آن را که ۷۰۰ میلیون کاربر از سراسر جهان دارد، ترجیح می دهند. مردم هر روز هزاران فیلم و تصویر می بینند. بهترین چیز این است که اینستاگرام رابط کاربری ساده ای دارد و در نتیجه تعامل بهتر با مشتری را تضمین می کند.
دلیل برتری اینستاگرام از سایر برنامه های رسانه های اجتماعی این است که کاربران در اینستاگرام نسبتا فعال تر هستند. طبق نظرسنجی اخیر، احتمال لایک کردن، اشتراک گذاری یا کامنت روی یک عکس در اینستاگرام در مقایسه با فیسبوک، 58 درصد بیشتر است. این نتیجه سطح نهایی مشارکت مصرف کننده است. بنابراین، هر چه میزان محتوایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید بیشتر باشد، احتمال درگیر شدن مخاطب با محصول شما افزایش خواهد یافت. یکی دیگر از مزایای بزرگ اینستاگرام این است که کاربران عاشق این پلتفرم هستند و بنابراین ترجیح می دهند زمان زیادی را در اینجا بگذرانند.
در اینستاگرام، میتوانید به راحتی عکسهایی که پشت صحنه کسبوکارتان را نشان میدهند، به اشتراک بگذارید. این می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا مسیر جدیدی به سمت آشنایی و ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان خود داشته باشید.
شما می توانید یک عکس، یا ویدئویی از محصول در حال ساخت یا خدمات ارائه شده از دیدگاه خود ارسال کنید و این می تواند یک نمای جذاب برای فالوورها و مشتریان بالقوه شما باشد. مردم به طور طبیعی دارای یک ویژگی کنجکاوی در مورد آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد هستند. بنابراین، وقتی پشت صحنه ویدیو یا عکس برند یا تجارت خود را نشان میدهید، مطمئنا موفقیتآمیز خواهد بود.
اگر تعداد قابل قبولی فالوور به دست آورده اید، درهای موفقیت به روی شما باز است. سپس می توانید از این پلتفرم برای مشارکت و تشویق افرادی که در کسب و کار شما دخیل هستند استفاده کنید. محبوب ترین راه برای انجام این کار از طریق هشتگ است. تنها با وارد کردن هشتگ ها، کاربران می توانند تمام تصاویر مرتبط را پیدا کنند. کسبوکارها حتی میتوانند از مشتریان خود بخواهند که تصاویر یا ویدیوهایی با استفاده از محصولات یا خدمات آنها پست کنند. این به شرکت ها کمک می کند تا در بین دنبال کنندگان و مشتریان فعلی خود محبوب باشند.
با این حال همانطور که اشاره شد، داشتن تعداد قابل قبول فالوور می تواند مسیر موفقیت شما در این پلتفرم را هموارتر سازد. می توانید از ترفندهای افزایش فالوور استفاده کنید، اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که صرفا با اتکا به این ترفندها نمی توانید در این فضای پر رقابت موفقیت چندانی به دست آورید. از این رو بهتر است از خدمات سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرامی استفاده کنید. خرید فالوور فعال و واقعی یا خرید فالوور 100 درصد ایرانی از طریق این وب سایت ها می تواند گامی رو به جلو برای پشیبرد اهداف شما در اینستاگرام باشد.
با این حال، با توجه به ازدیاد سایت های فعال در این زمینه، پیشنهاد می کنیم برای استفاده از این خدمات به وب سایت های شناخته شده تر مراجعه کنید. کافه فالوور به عنوان بهترین سایت خرید فالوور آماده است تا در راستای خرید فالوور ارزان اینستاگرام شما، با ارائه فالوور رایگان قدمی موثر برای رشد کسب و کارهای اینستاگرامی بردارد.
پاسخ ها