حنا خانوم

حنا خانوم

arztoday.com
 ۱ نفر را دنبال می کند

اتریوم چیست؟

صرافی ارز دیجیتال

از زمانی که ارز های دیجیتالی ساخته شدند صرافی های دیجیتالی نیز ساخته شده اند تا افراد بتوانند این ارز ها را در یک بستر امن جا به جا بکنند. صرافی های ارز های دیجیتالی دارای انواع مختلف می باشند که هر کدام از آنها از یک سری ارز های خاص پشتیبانی میکنند و بنابر این برای اینکه بتوانید ارز خود را خرید و فروش کنید می بایست به صرافی مراجعه کنید که از این ارز پشتیبانی بکند. معمولا صرافی ها از یکسری از ارز های اصلی پشتیبانی میکنند و در آن ها نمی توانید همه ارز های دیجیتالی را خرید و فروش کنید.

صرافی ارز دیجیتال باید به گونه ای باشد که بتوان در آن ارز های اصلی مانند بیت کوین و اتریوم را خرید و فروش کرد و دارای آلت کوین های محبوب باشد، همچنین در این صرافی باید بتوان به راحتی معاملات را انجام داد و اطلاعات لازم برای ارز های دیجیتالی را داشته باشد.

در این صرافی نمودار تحلیلی ارز های دیجیتالی نیز باید وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند به راحتی به تحلیل قیمتی این ارز ها بپردازند. قیمت ها نیز باید به صورت مداوم به روز رسانی شوند و کار مزد دریافتی نباید بیش از حد باشد.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال نوعی پول الکترونیک است که بر پایه علم رمز گذاری تولید شده است این ارز ها به صورت غیر متمرکز هستند و برای تبادل آنها به هیچ بانکی نیاز نیست و فقط با داشتن یک کیف پول میشود تبادل کرد.

اتریوم چیست؟

اتریوم یک بلتفورم آزاد مبتنی بر فناوری بلاکچین است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیر متمرکز خود را روی آن پیاده سازی می کنند. برای مشاهده قیمت اتریوم کلیک کنید.

 

بیت کوین چیست؟

بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است که در شبکه بلاک چین فعالیت دارد این رمز ارز اولین پول دیجیتالی است که به بازار آمد و توانسته است نه تنها به روی پای خود بایستد بلکه علی رغم سنگ اندازی ها روز به روز به ارزش آن افزوده شده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال با ریال چگونه انجام می‌گیرد؟

برای این که بتوانید با ریال در ایران تبادل رمز ارز کنید و در بازار ارز دیجیتال شرکت کنید باید در صرافی های مجازی حساب باز کنید و پس از احراز هویت خود توسط صرافی می توانید با شارژ کردن حساب خود رمز ارز خریداری نمایید.

بهترین کیف پول دیجیتال

اگر بخواهید رمز ارز های خریداری شده خود را نگه دارید باید آنها را درون یک کیف پول دیجیتالی (wallet) بگذارید به طور کلی نمی توان گفت که کدام کیف پول از همه بهتر است همه کیف پول ها مزایا و معایب خود را دارند با توجه به خواسته های خود می توانید در مورد آنها مطالعه فرمایید.

حنا خانوم
حنا خانوم arztoday.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋