شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

امانوئل مکرون اسرائیل را پشت سر گذاشت!

«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، امروز (شنبه) خواستار متوقف کردن ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی شد که نسل‌کشی در غزه متهم شده است.

ایسنا: «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، امروز (شنبه) خواستار متوقف کردن ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی شد که نسل‌کشی در غزه متهم شده است.

امانوئل ماکرون پشت اسرائیل را خالی کرد!

خبرگزاری فرانسه با انتشار این مطلب گزارش داد که ماکرون در گفت‌وگویی با شبکه فرانس اینتر بیان کرد: من معتقدم که از امروز، اولویت بازگشت به حل و فصل سیاسی و پایان دادن به ارسال تسلیحات برای انجام فعالیت‌های نظامی در نوار غزه است. فرانسه به آنها سلاح نمی‌دهد. اولویت اکنون اجتناب از تشدید تنش است.

اظهارات ماکرون در حالی مطرح شده است که دولت این کشور در کنار آمریکا، متحد اصلی رژیم صهیونیستی به حمایت دیپلماتیک و سیاسی از این رژیم برای تداوم جنایات جنگی آن در غزه ادامه داده است.

فرانسه تا کنون از اقدامات قانونی دیگر کشور‌ها علیه رژیم صهیونیستی به اتهام نسل‌کشی در غزه حمایت نکرده است.

رژیم صهیونیستی در حملات خود به غزه به بهانه «نابودی حماس» تا کنون بیش از ۴۱ هزار نفر از فلسطینیان را به شهادت رسانده و با نقض قوانین بین‌المللی جنگ به اهداف غیرنظامی، از جمله مساجد، کلیسا، بیمارستان، محله‌های مسکونی، مراکز آموزشی و نهاد‌ها و کاروان‌های وابسته به سازمان ملل حمله کرده است.

امانوئل ماکرون پشت اسرائیل را خالی کرد!

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋