شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

کیهان دوباره پزشکان را شکست داد!

کیهان از اظهارات اخیر پزشکیان درباره اسرائیل عصبانی است و رئیس دولت چهاردهم همچنان سیبل حملات این روزنامه است!

برترین‌ها: کیهان از اظهارات اخیر پزشکیان درباره اسرائیل عصبانی است و رئیس دولت چهاردهم همچنان سیبل حملات این روزنامه است!

کیهان باز هم پزشکیان را به توپ بست!

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری انتقاد خود از پزشکیان را اینگونه آغاز کرد:

* مسعود پزشکیان دیدار دو روز قبل خود با نمایندگان رسانه‌های آمریکایی، با وجود سخنان و مواضع خوب، در سخنی نسنجیده و بسیار عجیب که باعث تاثر و تعجب افکار عمومی در ایران شد، دستاویز جدیدی را برای رسانه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای دشمن ایران فراهم آورد.

* پزشکیان در سخنان خود و در یک سهو لسانی عنوان داشت: «ما آماده‌ایم سلاح‌های خود را کنار بگذاریم، به شرط اینکه اسرائیل هم سلاح‌های خود را کنار بگذارد و یک سازمان بین‌المللی در منطقه امنیت را تامین کند».

* اظهارات نسنجیده اخیر، همچون جمله «ما با همه برادریم و با آمریکا نیز برادر هستیم» در نشست خبری رئیس‌جمهور و تکرار این بی‌دقتی جدای از سهو لسانی، ظن تاثیر مشاوران را در این حوزه برمی‌انگیزد.

* این‌گونه اظهارات، گرچه در فضای داخلی کشور تنها منجر به نگرانی و ناراحتی دوستداران انقلاب می‌شود ولی تاثیرات بین‌المللی و بازتاب‌هایی دلخواه و مورد نظر رسانه‌های مغرض ممکن است ظن به رسمیت شناخته شدن غده سرطانی اسرائیل را در تقابل آشکار با اندیشه امام، رهبری و آرمان‌های انقلاب به ذهن متبادر سازد و به تصویر، قدرت نرم و نفوذ کشور در میان آزادگان جهان و ملت‌های مسلمان آسیب وارد کند.

* نمونه‌ای از این مسئله چگونگی بازتاب جمله پزشکیان درباره برادری با آمریکا در رسانه‌های عربی منطقه و بازتاب و سوء‌استفاده بلومبرگ از جمله دو روز قبل پزشکیان و پرداختن رسانه‌های همچون ان بی‌سی، گاردین، واشنگتن پست و... به سخنان اخیر وی است.

* بدون شک بی‌دقتی و ایجاد شبهه به رسمیت شناختن اسرائیل از سوی ایران و ظن معامله پشت پرده ایران و آمریکا به‌طور ناخواسته نیز، ضربه بزرگی را به تصویر ایران در چشم آزادگان جهان وارد خواهد ساخت.

* به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور باید با کنار گذاشتن و دوری از افرادی که پیش‌تر نیز در دولت روحانی کارنامه خود را با نمره مردودی و اعتماد رهبری را با ضربه بزرگ به توانایی‌های کشور با انعقاد برجام و سپس شکست برجام پس دادند، کشور را از پرتگاه‌های خطرناکی که در مسیر توسعه و امنیت ایران در دوران گذار قدرت جهانی قرار دارد، مصون بدارد.

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋